Το νέο ελληνικό περιπολικό σκάφος με χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας

Με συντονισμό μεταξύ τριών Χωρών (Ελλάδα, Κύπρος, Ιταλία) και με πρόταση την οποία έχει ήδη υποβάλλει στη Γενική Δ/νση Αμυντικών Επενδύσεων και Εξοπλισμών του ΥΠΕΘΑ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Βιομηχανικής Ανάπτυξης στον τομέα της Άμυνας, για το νέο Περιπολικό Ανοιχτής Θαλάσσης, αλλάζει τα δεδομένα στις εγχώριες δυνατότητες. Ο Όμιλος ΟΝΕΧ εισέρχεται δυναμικά στην Ναυπηγική Αγορά ως ένας καθοριστικός παίκτης στον Τομέα της Εθνικής Άμυνας και Ασφάλειας.

Αναδημοσίευση από: defencereview.gr

Η πρόταση με τίτλο «ΟΝΕΧ ΝΕΩΡΙΟ 2020» αφορά τη ναυπήγηση από τα Ναυπηγεία της Σύρου ενός υπερσύγχρονου Περιπολικού Σκάφους Ανοιχτής Θαλάσσης για την ανάληψη πολλαπλών επιχειρησιακών ρόλων και το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και ως μη επανδρωμένο σε αποστολές επιτήρησης με χαμηλό ίχνος εντοπισμού, με τη χρήση της τεχνολογίας χαμηλής παρατηρησιμότητας!

Συγκεκριμένα η ONEX SYROS SHIPYARDS προτείνει την ανάπτυξη ολοκληρωμένης πλατφόρμας θαλάσσιας επιτήρησης βασισμένη σε υπάρχουσα σχεδίαση περιπολικού σκάφους επιφανείας ανοικτής θαλάσσης εμβέλειας άνω των 350 ν.μ., με χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας.

Το σκάφος θα επιχειρεί με υψηλή ταχύτητα και με πλήρωμα ή εναλλακτικά, εφόσον απαιτηθεί, άνευ πληρώματος ως μη επανδρωμένο σύστημα. Το φορτίο του αποτελούμενο από αισθητήρες, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και λοιπά ηλεκτρονικά συστήματα αποστολής & ναυτιλίας θα είναι ανοικτής, αρθρωτής (modular) αρχιτεκτονικής δυνάμενο να προσαρμοστεί κατάλληλα στις εκάστοτε επιχειρησιακές απαιτήσεις. Το φορτίο αισθητήρων θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων radar επιτήρησης επιφανείας, υψηλής ανάλυσης θερμική κάμερα & κάμερα TV ημέρας/νύκτας και αποστασιόμετρο laser.

Ο τηλεπικοινωνιακός του εξοπλισμός θα περιλαμβάνει συστήματα επίγειας ασύρματης και δορυφορικής επικοινωνίας. Η πλατφόρμα θα έχει εγκατεστημένο ολοκληρωμένο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων, διαχείρισης πληροφοριών & ελέγχου, διασυνδεδεμένο με τα υπόλοιπα συστήματα και θα αποτελείται από υποσύστημα Video Analytics, για την αυτόνομη επεξεργασία των δεδομένων από τους αισθητήρες και υποσύστημα Data Fusion, Διοίκησης & Ελέγχου και δημιουργίας αναφορών ανάλυσης πληροφοριών.

Τα επιχειρησιακά οφέλη που θα προκύψουν από την ναυπήγηση του περιπολικού σκάφους της ONEX SYROS SHIPYARDS θα είναι τα εξής:

Θα επιτευχθεί μακράς εμβέλειας επιτήρηση θαλασσίων περιοχών ενδιαφέροντος
Αποτελεσματική επιτήρηση με τη χρήση πολύ-φασματικών ενεργητικών και παθητικών αισθητήρων για την επίτευξη βέλτιστης τακτικής εικόνας της περιοχής ενδιαφέροντος
Το υπάρχον σύστημα επιτήρησης θα μπορεί να επεκταθεί και σε περιοχές μέχρι πρότινος περιορισμένης κάλυψης.
Το σκάφος θα προσαρμόζεται με ευελιξία στις επιχειρησιακές συνθήκες και απαιτήσεις. Εν παραδείγματι, ως μη επανδρωμένο δύναται να επιχειρεί σε περιβάλλον υψηλής επικινδυνότητας και μόλυνσης (ΡΒΧΠ)
Τα συστήματα που θα περιλαμβάνει θα είναι ανοιχτής αρχιτεκτονικής με δυνατότητα διασύνδεσης με υπάρχοντα και μελλοντικά συστήματα ελέγχου και διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων.

Σημειώνεται ότι για την υλοποίηση της πρότασης, η ONEX SYROS SHIPYARDS μαζί με άλλες εταιρίες του Ομίλου ΟΝΕΧ θα συντονίσει και θα επιβλέψει υποκατασκευαστές σε περισσότερες από οκτώ χώρες!

Από τα παραπάνω αλλά και από το γεγονός ότι η ναυπήγηση του σκάφους θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Νεωρίου, τονίζεται ακόμα περισσότερο η στρατηγική σημασία που αποκτά το ναυπηγείο, όχι μόνο για τον Ελληνικό χώρο αλλά και για την Ευρωπαϊκή και Νατοϊκή Ασφάλεια. Η υλοποίηση του προγράμματος επιπλέον, θα αποτελέσει ένα ακόμα δείγμα του δυναμικού και καινοτομικού πνεύματος που εισάγει μέσω των δράσεών του στη Ελλάδα ο Ελληνο-Αμερικανικός όμιλος ΟΝΕΧ.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...