Προφητεία και πάρσιμο της πόλης τα προβλήματα των Ελλήνων την στιγμή που η Ευρασιατική Ενωση υλοποιείται ως "Δρόμος του Μεταξιού" από την Κίνα

Πριν από 4 χρόνια έγραφα για την αναβίωση του "Δρόμου του Μεταξιού" και τον ρυθμΙστικό ρόλο που θα παίξει η Κίνα στην Ευρασία, δηλαδή τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη, περιοχή που βρίσκεται μακριά απο τις ΗΠΑ.

Αναδημοσίευση από: hellenicsunrise2.blogspot.gr

Greek Spirit 
 
Οι ΗΠΑ όσο και αν πλασάρονται ως ναυτική υπερδύναμη δεν μπορούν να ελέγξουν την Ευρασία με αεροπλανοφόρα. Η αποτυχημένη προσπαθεια στο Αφγανιστάν είναι μια απόδειξη.Το Ιράν άλλη μια.
Η Ρωσία του Πούτιν από το 2006 αθόρυβα δουλεύει στο μεγαλύτερο εξοπλιστικό πρόγραμμα μετά τον Β΄ΠΠ, πρόγραμα που αποκαλύφθηκε το 2014 με την ανακατάληψη της Κριμαίας. Ωστόσο η Ρωσία υστερεί σημαντικά στο ναυτικό και για πολύ καιρό ακόμα θα είναι πίσω απο τις ΗΠΑ σε αυτόν τον τομέα.
Αλλά η Ρωσία δεν ανησυχεί εφόσον όλα τα εδάφη για τα οποια ενδιαφέρεται βρίσκονται στην Ευρασία και μπορεί να τα συνδέσει οδικώς ή αεροπορικώς. Γιαυτό και εχει δώσει μεγάλη έμφαση στην δυνατότητα αερομεταφορά τεθωρακισμένων σχηματισμών σε οποιαδήποτε μέρος του κόμου σε μερικές δεκάδες ώρες.
Όμως η ιδεοληπτική εμμονή μας σχετικά με την δυναμική της Ρωσίας δεν είναι σωστή. Ρυθμιστής των παντων είναι η Κίνα.  Η Ρωσία στην σκιά της Κίνας δουλεύει.
Και το θέμα του  Κουρδιστάν  έχει αμεση σχέση με την Κίνα.
Η Ρωσία αναμείχθηκε στον πόλεμο της Συρίας για δύο λόγους. Ο πρώτος και κυριότερος ήταν η αποτροπή της υλοποίησης του αγωγού Κατάρ-Ιορδανίας-Τουρκίας-Ελλάδας-Γερμανίας κάτι που το κατάφερε και έτσι διατήρησε το ενεργειακό μονοπώλιο στην Ευρώπη.

Ο δέυτερος ήταν ο έλεγχος των κοιτασμάτων της Μ.Ανατολής, όλων , ακόμα και της Σαουδικής Αραβίας, κάτι το οποίο εάν δεν κατάφερε ακόμα με πόλεμο έχει καταφέρει με την ευρύτερη στρατηγική της στην περιοχή την στιγμή που οι ΗΠΑ προσπαθούν να ανακάμψουν στην Μ.Ανατολή μετά την  απόσυρση τους με την πολιτκή Ομπάμα.
Ο Έλεγχος των κοιτασμάτων, έστω και με πολιτικές παρεμβάσεις όπως πχ η ένταξη του Καταρ στον άξονα Τουρκιας-Ρωσίας , έχει ως στόχο τον καθησυχασμό της Κίνας σχετικά με την διαθεσιμότητα των εν λόγω κοιτασμάτων .
Η Κίνα θέλει να γνωρίζει ότι τα κοιτάσματα της Μ. Ανατολής είναι εξασφαλισμένα και ελεγχόμενα απο την Ρωσία και όχι απο τις ΗΠΑ.
Εάν η Κίνα αισθανθεί ότι τα πετρέλαια της Μ.Ανατολής απο τα οποία εξαρτάται σχεδόν απόλυτα, δεν ελεγχονται απο την σύμμαχο Ρωσία τότε θα αναγκασθεί να εισβάλει η ίδια στην περιοχή.
Η Κίνα παρόλα αυτά δεν θέλει πολεμικές περιπέτειες και έχει αφήσει την βρώμικη δουλειά του πολέμου και ελέγχου της Μ.Ανατολής στους Ρωσους  .
Η Κίνα έχει επικεντρωθεί στην αναβίωση του δρόμου του μεταξιού ως όχι απλά και μόνο ως μια σιδηροδρομική διαδρομή μεταφορά αγαθών, πρότζεκτ για το οποίο εργάζεται εδώ και χρόνια σε συνεργασία με Ασιατικές χώρες, αλλά και ως μια εμπορική και πολιτική ένωση κρατών της ευρασίας στην οποία θα συμετέχουν και ευρωπαικά όπως η Γερμανία.
Η Κίνα μέχρι πριν απο τρία χρόνια είχε άριστες εμπορικές σχέσεις με την Γερμανία η οποία και είχε επενδύσει στην Κίνα με τεράστα κεφάλαια και βαριές βομηχανικές μονάδες.Πριν απο τρία χρόνια όμως η Κίνα άρχισε να δείχνει τα δόντια της στην Γερμανία και ξεκίνησε εμπορικό πόλεμο εναντίον των Γερμανών οι οποίοι είδαν ότι για να συνεχίσουν να κατασκευάζουν και να πουλάνε βιομηχανικά προιόντα στην Κίνα θα πρέπει να υπακούσουν στους κανόνες που υπαγορεύουν πλέον οι Κινέζοι.

 Οι ΗΠΑ θελουν την ιδρυση του Κουρδικού κράτους για να μπλοκάρουν την δίοδο  Ιράν -Ιράκ-Τουρκία, δίοδο που οι Κίνεζοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ως νότια εναλλακτική του  ΄΄δρομου του μεταξιού'' Ωστόσο οι Κινέζοι δεν αγχώνονται και πολύ διότι έτσι κι αλλιώς ο δρόμος του μεταξιού που σχεδιάζουν περνάει βόρεια της Κασπίας θάλασσας κια κατόπιν  απο το Αζερμπαιτζάν το οποίο είναι πιστός σύμμαχος της Τουρκίας εφόσον ο αγωγός ΤΑΡ που μεταφέρει Αζέρικο αέριο στην Ευρωπη περνάει κι απο την Τουρκία. Είναι και η κοινή καταγωγή Αζερων και Τούρκων που θέλουν να πιστέυουν ότι μοιράζονται στα πλάισια της θεωρίας  του Παντουρκισμού .
 Η Τουρκία θα παίξει ρόλο κλειδί στην νεά συμμαχία που θα προκύψει απο τα κράτη που θα διασχίζει ο νέος δρόος του μεταξιού ο οποίος θα είναι κυρίως μια απέραντη σιδηροδρομική γραμμή. Τελικός προορισμός θα είναι η Γερμανία . 
Εδώ για μια ακόμα φορά φαίνεται η σπουδαιότητα και η στιβαρότητα του συμμαχικού άξονα Γερμανίας-Τουρκίας που κρατάει απο το 1908 και που το 2011 εμπλουτίστηκε με το Κατάρ . Το  2017 η Ρωσία υπέταξε αυτό τον άξονα με την νίκη της στην Συρία αλλά δεν τον διέλυσε εφόσον είναι χρήσιμος για τους Κινέζους και ότι είναι καλό για τους Κινέζους η Ρωσία το φυλάσει εφόσον η Ρωσία είναι στην ουσία ο ΄΄μπράβος ΄΄ της Κίνας και αυτό τόσο απο ανάγκη όσο και απο φόβο. Η Ρωσία με τα προβληματα υπογεννητικότητας, αλκοοολισμού και κοινωνικής διάβρωσης, με πληθυσμό 130,000,000 ( 100,000,000 Ρωσους δολοφόνησε το σοβιετικό καθεστώς ως αντιφρονούντες κατά τα 70 έτη που ήλεγχε την χώρα, γενοκτονια από την οποία  η Ρωσία δεν πρόκειται ποτέ να ανακάμψει) , αυτή η Ρωσία δεν μπορεί να αντιπαρατεθεί στην Κίνα παρά μόνο να υποταχθεί με ένα κομψό τρόπο παριστάνοντας την στρατιωτική υπερδύναμη.
Η Ελλάδα σε όλη την ιστορία δεν έχει καμία αξία, καμία σημασία ή καλύτερα κάνενα λόγο, κανείς δεν μας ρωτάει. Η Ελλάδα μαζί με τις όμορες της χώρες, Βουλγαρία-Σκόπια, θα αποτελέσει μια ενιαία  περιοχή με ομοιογενή οικονομικά και πληθυσμιακά χαρακτηριστικά. Οι μισθοί στην Βουλγαρία αυξάνουν, στην Ελλάδα μειώνονται με απώτερο στόχο την ομογενοποίηση του εργατικού κόστους , του κόστους παραγωγής και του κόστους παροχής υπηρεσιών.
Η  ενιαία περιοχή αυτή θα χρησιμεύει ως ενεργειακός κόμβος για τους αγωγούς που θα έρχονται μέσω Τουρκίας απο Αζερμπαιτζαν και Μ.Ανατολή. Αλλά υπάρχει και άλλος σημαντικότερος λόγος για την οικονομική εξομοίωση Βουλγαρίας-Ελλάδας και αυτός είναι τα κοιτάσματα της Βόρειας Ελλάδας σε σπάνιες γαίες και μέταλλα τα οποία χρησιμοποιούνται στην κατασκευη μπαταριών κάθε είδους, και ειδικά αυτές των ηλεκτρικών οχημάτων τα οποία είναι το μέλλον της αυτοκίνησης .
Το πετρέλααιο στο άμεσο μέλλον θα χρησιμοποιείται μόνο για την κατασκευή πλαστικών και το άεριο μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, οικιακού και βιομηχανικού.
Όπιος αγοράζει αυτοκίνητο που κινείται με βενζίνη ή πετρέλαιο σήμερα στην βόριεα ευρώπη σε 15 χρόνια θα απαγορεύεται να το κινεί εφόσον είναι ήδη ψηφισμένοι οι  νόμοι που απαγορεύον απο το 2030 τα υγρά κάυσιμα και κανουν υποχρεωτική την χρήση ηλεκτρισμού στις οδικές μεταφορές. Μέταλα με τα οποία κατασκευάζονται μπαταρίες έχει μονο το Ζαίρ και η Βορεια Ελλάδα.Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει....
Κατα τα άλλα οι Ελληνες ασχολούνται με τις προφητείες, περιμένουν να πάρουν την Πόλη. Καληνύχτα............
Διαβάστε παρακάτω τι έγραφα απο το 2013 για τα σχέδια της Κίνας σχετικά μετον Δρόμο του Μεταξιού .

Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ

 




Greek Spirit  


»Οι Κινέζοι θα περάσουν τον Ευφράτη ποταμό με 200.000.000 στρατό και θα προχωρήσουν προς τα Ιεροσόλυμα. Θα καταστραφεί το τέμενος του Ομάρ και θα αρχίσουν οι εργασίες για την ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντα που ήταν παλαιότερα χτισμένος σ’ εκείνο το σημείο.»  π. Παίσιος
H παραπάνω πρόρρηση του πατέρα Παίσιου προκαλεί απορίες σχετικά με το πως ένας τόσος μεγάλος στρατός θα μπορούσε έρθει απο την  τόσο μακρινή Κίνα , να περάσει δεκάδες  Ασιατικές χώρες και φυσικά εμπόδια και να βρεθεί στην πίσω πόρτα της Ευρώπης.

Τα διακόσια       εκατομμύρια     στρατού περιλαμβάνουν όχι μόνο το προσωπικό και τον ατομικό εξοπλισμό του αλλά και χιλιάδες οχήματα -τεθωρακισμένα όπως επίσης  την μεταφορά ενός κολοσσιαίου συστήματος Διοικητικής Μέριμνας – Logistic Support . Παρόλο που σήμερα οι άνθρωποι ταξιδεύουν πολύ και οι αποστάσεις έχουν μικρύνει δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αντιλήψεις που κληρονομήσαμε . Μια από αυτές είναι ότι η Ασία είναι μακρυά . Κάνεις δεν αμφιβάλλει για το μέγεθος του Κινεζικού στρατού , αλλά όλοι θα υποστηρίξουν ότι η Κίνα είναι πολύ μακρυά για να αποτελέσει κίνδυνο . Τα πράγματα όμως αλλάζουν :
Η Κίνα από το 2010 έχει υπογράψει διακρατική συμφωνία με το Πακιστάν η οποία προβλέπει την ελεύθερη διέλευση των Κινεζικών στρατευμάτων όποτε η Κίνα θελήσει στο μέλλον απο την λεωφόρο του Καρακορούμ The Karakoram Highway (KKΗ) την
The Karakoram Highway (KKH)
οδική αρτηρία που διασχίζει το Πακιστάν και ενώνει την Κίνα με το Ιράν  Τον Μάρτιο του 2011 ο Ρώσος υπουργός Άμυνας Ανατόλι Σερντιούκοφ έθεσε υπόψιν της Ρωσικής προεδρίας την υπογραφή συμφωνίας Κίνας Πακιστάν για την ελεύθερη χρήση της οδικής αρτηρίας Καρακορούμ τονίζοντας ότι σηματοδοτεί την αύξηση του ενδιαφέροντος της Κίνας για μελλοντική εισβολή στην Μ.Ανατολή για την απόκτηση των κοιτασμάτων της.Από τότε η Ρωσία και η Κίνα συνέστησαν συμμαχία και πλέον η Κίνα θεωρείται σχεδόν σίγουρο μέλος της υπο διαμόρφωσης Ευρασιατικής Ένωσης που οραματίζεται η Ρωσία.
ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ »ΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ» ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ
Οι Κινέζοι σχεδιάζουν την κατασκευή ένος σιδηροδρομικού δικτύου που θα αναβιώσει τον ΄΄Δρόμο του Μεταξιού » με σύγχρονους όρους. Για πρώτη φορά το 1994 ο τότε πρωθυπουργός της Κίνας Li Peng έφερε την ιδέα στο προσκήνιο . Η ιδέα αυτή έτυχε άμεσα  της υποστήριξης και αποδοχής της Ινδιας αλλά και πολλών κρατών της Ασίας , Το  2005 ακόμα και ο Αμερικάνος πρόεδρος  Bill Clinton εξέφρασε την στήριξη του σε αυτό το σχέδιο.
Τον Νοέμβριο του 2006 αντιπρόσωποι δεκαοχτώ κράτων της Ασίας υπέγραψαν σε διάσκεψη επιπέδου υπουργών  την εφαρμογή του σχεδίου. Κίνα  , Ινδονησία ,Λάος , Κορέα Καμπότζη , Αζερμπαϊτζάν, Ρωσία , Καζακστάν ,Ιράν , Τουρκία και άλλες χώρες υπέγραψαν την συμφωνία . Το εγχείρημα προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου μήκους 81,000 χλμ το οποίο θα συνδέσει  πρώτα τις  Ασιατικές χώρες μεταξύ τους  και κατόπιν την Ασία  με την Ευρώπη.To όνομα του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ΤΑR-Trans-Asian Railway.  Το δίκτυο θα περιλαμβάνει τον Βόρειο Άξονα  που θα συνδέει Ευρώπη-Πολωνία-Λευκορωσία-Ρωσία -Καζακστάν -Μογγολία-Κίνα – Κορέα.
http://www.railwaypro.com/wp/?p=9113
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/ Τον Νότιο Άξονα   που θα συνδέει τις
Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν , Ινδία, Μπανγκλαντες, Μιανμάρ και Ταυλάνδη
Τον Βορειοδυτικό άξονα  που θα συνδέει την Β. Ευρώπη με Περσικό κόλπο
Τον Νοτιανατολικό που θα συνδέει την Κίνα με την Σιγκαπούρη.

Μέχρι σήμερα δεν έχει σημειωθεί  πρόοδος ανάλογη του αρχικού σχεδιασμού  στην κατασκευή του δικτύου ωστόσο η ιδέα κάθε άλλο παρά έχει εγκαταλειφθεί. Γραφειοκρατία , διαφθορά, ελλιπής χρηματοδότηση , διαφορές στις υπάρχουσες σιδηροδρομικές υποδομές στις διάφορες χώρες καθυστερούν την ολοκλήρωση.Παρόλα αυτά η κατασκευή επιμέρους τμημάτων σε διάφορες χώρες συνεχίζεται. Η κατασκευή περιλαμβάνει βελτίωση των υπαρχόντων σιδηροδρομικών υποδομών και κατασκευή νέων.   Το δίκτυο κατά τόπους θα εξυπηρετείται απο πλωτά μέσα- ferry boats-  αλλά και σημαντικά κατασκευαστικά έργα όπως το υποθαλάσσιο τούνελ στον Βόσπορο-θάλασσα Μαρμαρά που θα ενώνει την
Ευρωπαϊκή και Ασιατική ακτή της
 Κωνσταντινούπολης και θα αποτελεί μέρος του Νότιου άξονα του TRA  . Το έργο έχει αρχίσει  το 2009 αλλά καθυστερεί σημαντικά λόγω των Βυζαντινών αρχαιολογικών
ευρημάτων αλλά και των δυσκολιών στην διάνοιξή του .
Asian Highway (AH)
Παράλληλα με τον ATR ένα άλλο εγχείρημα  υπό την αιγίδα του ΟΗΕ  και χρηματοδότηση από την Ινδία -Κίνα – Ιαπωνία,ο Ασιατικός Αυτοκινητόδρομος Asian Highway (AH) είναι σε εξέλιξη . Το εγχείρημα έχει ως στόχο την την σύνδεση και βελτίωση των υπαρχόντων οδικών δικτύων στις Ασιατικές χώρες , την τυποποίηση των προδιαγραφών χρήσης και την συνεχή  βελτίωση του δικτύου .O AH αποτελείται από 87 τμήματα συνολικού μήκους 140,000 χλμ τα οποία αποτελούν δίκτυο αυτοκινητόδρομων που ενώνουν όλες τι Ασιατικές χώρες μεταξύ τους αλλά και με την Μέση Ανατολή-Ευρώπη -Ρωσία. Oι  άξονες  AH 1 και ΑΗ 5  συνδέουν τις  Βουλγαρία -Κωνσταντινούπολη -Ιράν -Ινδία- Κίνα -Κορέα
Από τα παραπάνω φαίνεται ότι η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της Ασίας με την Ευρώπη είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη .  Καθυστερήσεις  υπάρχουν αλλά αναλογιζόμενοι το πλήθος των ετερόκλητων εταίρων που εργάζονται είναι αναμενόμενες. Η ολοκλήρωση αυτών των εγχειρημάτων θα ολοκληρωθεί  με επιτυχία  διότι οι εμπλεκόμενες χώρες έχουν αγκαλιάσει και έχουν παραδεχθεί την σημασία τους. Σύμφωνα με οικονομικούς κύκλους οι μεταφορές αγαθών και εμπορευμάτων μέσω αυτών των δικτύων θα είναι πιο γρήγορες από τις θαλάσσιες μεταφορές .
 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/Asian_Highways.png
 ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
ASIAN HIGHWAY
ΠΗΓΗ :http://hellenicsunrise.blogspot.gr/
Greek Spirit
ΠΗΓΕΣ – ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
http://chinaincentralasia.com/2013/01/11/chinas-latest-piece-of-the-new-silk-road/
http://oilprice.com/Geopolitics/International/From-Shanghai-To-Rotterdam-The-New-Iron-Silk-Road.html
http://yaleglobal.yale.edu/content/can-china-and-turkey-forge-new-silk-road
http://
www.chinadaily.com.cn/bizchina/2011-04/15/content_12334125.htm
http://www.unescap.org/ttdw/common/TIS/TAR/text/tar_priority.pdf
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...