Τη φρεγάτα 30DX παρουσίασε η Mitsubishi Heavy Industries

Κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης SAS 2018 (US Navy League’s Sea-Air-Space 2018), η οποία πραγματοποιείται στην Ουάσιγκτον, η ιαπωνική Mitsubishi Heavy Industries (ΜΗΙ) παρουσίασε τη φρεγάτα πολλαπλών ρόλων 30DX.

Ευθύμιος Λάζος
Αναδημοσίευση από: defencereview.gr
 
Η φρεγάτα αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ναυπήγησης οκτώ νέων φρεγατών πολλαπλών ρόλων για το Ιαπωνικό Ναυτικό. Η ναυπήγηση των δύο πρώτων πλοίων αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2018, ενώ τελικός στόχος είναι η ναυπήγηση 14 πλοίων (το πρώτο συμβόλαιο αφορά στη ναυπήγηση οκτώ πλοίων).

Η ανάπτυξη των φρεγατών 30DX ξεκίνησε το 2015 ως 30FF με στόχο μια σχεδίαση εκτοπίσματος 3.000 τόνων και μέγιστης ταχύτητας άνω των 40 κόμβων την ώρα (74 χιλιομέτρων την ώρα). Ωστόσο η τελική σχεδίαση 30DX διαφέρει ως προς το κόστος λειτουργίας, το ποσοστό αυτοματισμού και τις δυνατότητες πολλαπλών ρόλων, ενώ το εκτόπισμα είναι της τάξεως των 3.900 τόνων και η μέγιστη ταχύτητα πάνω από 30 κόμβους την ώρα (56 χιλιόμετρα την ώρα).

Οι φρεγάτες 30DX αναμένεται να αντικαταστήσουν σε υπηρεσία τα οκτώ πλοία κλάσης Asagiri (ναυπηγημένα τη δεκαετία του 1980) και τα έξι πλοία κλάσης Abukuma (ναυπηγημένα στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και τις αρχές της δεκαετίας του 1990).

Οι φρεγάτες 30DX θα ενσωματώνουν σύστημα εγγύς άμυνας SeaRAM και προηγμένα βλήματα κατά πλοίων. Επίσης, πυροβόλο Mk.45 των 127 χιλιοστών, κάθετο εκτοξευτή 16 θέσεων Mk.41 VLS, εκτοξευτές τορπιλών, ελικοδρόμιο, δυνατότητα λειτουργία μη-επανδρωμένων οχημάτων επιφανείας και υποβρυχίων και δυνατότητες ναρκοπολέμου. Το μήκος τους είναι 130 μέτρα και το πλάτος του 16 μέτρα. Το σύστημα πρόωσης είναι διάταξης CODAG (Combined Diesel and Gas) με έναν κινητήρα Rolls-Royce MT30 και δύο πετρελαιοκινητήρες MAN.

Τα πλοία 30DX χαρακτηρίζονται ως «Stealth», τόσο σε επίπεδο ίχνους ραντάρ όσο και σε επίπεδο ακουστικού ίχνους, «έξυπνα», με αυξημένο ποσοστό αυτοματισμού και «σπονδυλωτά», με ικανότητα προσαρμογής διαφόρων «πακέτων» όπλων, ανάλογα με τις ανάγκες και τη φύση της αποστολής.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...