Διαβήτης τύπου 2: Το top 5 των χειρότερων τροφών

Αναδημοσίευση από: onmed.gr

Εάν παρακολουθείτε τακτικά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σας, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένα τρόφιμα, ειδικά αυτά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα σας.

Στο πλαίσιο μίας συνετής προσέγγισης, όλα τα τρόφιμα μπορούν να έχουν θέση σε μια ισορροπημένη διατροφή φιλική προς το διαβήτη.

Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που μπορεί να αποτελούν πιο ριψοκίνδυνη επιλογή σε σχέση με κάποιες άλλες όταν πρόκειται για τη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.

Δείτε πέντε τροφές που αποτελούν «κόκκινο πανί» και με τις οποίες πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί αν προσπαθείτε να ελέγξετε τη γλυκόζη στο αίμα σας:

Ζυμαρικά: Πλούσια σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες και φτωχά σε φυτικές ίνες, τα ζυμαρικά προκαλούν απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Δεν χρειάζεται να τα αποκλείσετε από τη διατροφή σας, αρκεί όταν τα καταναλώνετε η μερίδα να μην ξεπερνά το μέγεθος της χούφτας σας και να τα συνοδεύετε πάντα με πράσινη σαλάτα.

Καραμέλες: Φτιάχνονται εξ ολοκλήρου από ζάχαρη, έχουν μηδενική θρεπτική αξία και εκτοξεύουν τα επίπεδα σακχάρου. Αντί καραμέλας, φάτε φρούτα, όπως μήλα ή αχλάδια που θα ικανοποιήσουν την ανάγκη για γλυκό και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες ή ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας, η οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Πατατάκια: Φτιάχνονται από υψηλής επεξεργασίας άμυλο που προέρχεται από πατάτες ή καλαμπόκι και τηγανίζονται σε υδρογονωμένα έλαια τα οποία είναι πλούσια σε επικίνδυνα τρανς λιπαρά και τα οποία ενοχοποιούνται για φραγμένες αρτηρίες.

Αναψυκτικά: Οι ειδικοί συστήνουν να τα αποκλείσετε από τη διατροφή σας, καθώς αν ζείτε με διαβήτη και πίνετε αναψυκτικά, είναι σαν να ρίχνετε λάδι στη φωτιά. Όπως και οι καραμέλες, είναι γεμάτα ζάχαρη, χωρίς ίχνος θρεπτικής αξίας. Αποφεύγετε και τα light αναψυκτικά, τα οποία έρευνες έχουν δείξει ότι δεν έχουν κανένα όφελος για τη διαχείριση του βάρους.

Λευκό ρύζι: Λόγω της επεξεργασίας που υφίσταται, χάνει το σημαντικότερο μέρος των φυτικών ινών του που θα το καθιστούσαν φιλική προς το διαβήτη τροφή. Όπως τα ζυμαρικά, πρέπει και το ρύζι να καταναλώνεται με μέτρο και να συνδυάζεται με τρόφιμα που συμβάλλουν στη μείωση των επιπτώσεων των απλών υδατανθράκων. Προτιμάτε το άγριο καστανό ή μαύρο αναποφλοίωτο ρύζι.

Πηγή: webmd.com
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...