Το Πολεμικό Ναυτικό ενημερώθηκε για τη γαλλική φρεγάτα “Belharra”

Αναδημοσίευση από: bankingnews.gr

Πιθανή λύση μιας διαχρονικής ανάγκης;

Σύμφωνα με τον ιστότοπο “NavyRecognition.Com”, που επικαλείται πηγές στην Ελλάδα, την περασμένη εβδομάδα η Γαλλία πραγματοποίησε συνάντηση με Έλληνες αξιωματούχους σχετικά με την προμήθεια πολεμικών πλοίων, συμπεριλαμβανομένης και της φρεγάτας “Belharra”.

Σύμφωνα με τις πηγές του “NavyRecognition.Com” στην Ελλάδα, Γάλλοι αξιωματούχοι (συμπεριλαμβανομένων εκπρόσωπων από τα ναυπηγεία “Naval Group”) συναντήθηκαν την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018, με αξιωματούχους της ελληνικής Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου, με τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας και τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού. Συζήτησαν σχετικά με ένα ευέλικτο χρηματοδοτικό πλάνο για 2+2 πλοία.

Η χρηματοδότηση μπορεί να προκύψει από τα κέρδη των ελληνικών ομολόγων που αγόρασε η Γαλλία κατά τα προηγούμενα χρόνια και δεν έχουν επιστραφεί ακόμα στην Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών της οικονομικής κρίσης, οι χώρες της Ευρωζώνης αγόρασαν Ελληνικά ομόλογα και συμφωνήσαν ότι θα επιτρέψουν τα κέρδη. Ωστόσο, αυτά τα κέρδη δεν έχουν ακόμα επιστραφεί στην Ελλάδα παρά τη συμφωνία. Έτσι, φαίνεται ότι η Γαλλία μπορεί να επιστρέψει πίσω αυτά τα κέρδη μέσω των φρεγατών.

Οι πηγές του “NavyRecognition.Com” αναφέρουν ότι η ανάγκη του Πολεμικού Ναυτικού για πλοία αεράμυνας ήταν διαρκής. Σε κάποια χρονική στιγμή είχε εξεταστεί και η προμήθεια μεταχειρισμένων αντιτορπιλικών κλάσης “Arleigh Burke” απο το Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτείων Αμερικής (ΗΠΑ).

Το γεγονός ότι το ναυπηγείο “Naval Group” προτείνει την “Belharra” (μαζί με τις «FREMM» και «Gowind») έχει κάποια βάση: Η νέας γενιάς μεσαίου μεγέθους φρεγάτα («FTI») που έχει επιλεχθεί από το Γαλλικό Ναυτικό («Marine Nationale») έχει το πλεονέκτημα να είναι μικρότερη, πιο οικονομική πλατφόρμα εν συγκρίσει με την “FREMM” (4.000 τόνους εν σχέση με τους 6.000). Ωστόσο, μπορεί να διαμορφωθεί με 32Χ συστήματα κάθετης εκτόξευσης («VLS») του «SAM» μεγάλου βεληνεκούς “MBDA Aster 30” και στη βασική διαμόρφωση είναι εξοπλισμένη με το νέο πλήρως ψηφιακό ραντάρ “AESA” σταθερών πλαισίων “Sea Fire 500” της “Thales”. Το ραντάρ, σύμφωνα με την “Thales”, προσφέρει πεντακόσια συν (500+) χιλιόμετρα κάλυψη επιτήρησης, ενώ ο “Aster 30” έχει επιχειρησιακό βεληνεκές έως εκατόν είκοσι (120) χιλιόμετρα σύμφωνα με την “MBDA”.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...