Ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να βρει πελάτισσα και να την πλακώσει στο ξύλο

Αναδημοσίευση από: newsbeast.gr

Δεν του άρεσε το σχόλιό της στο online κατάστημά του και δεν το χειρίστηκε ψύχραιμα

Συνήθως όταν οι πελάτες δεν είναι ικανοποιημένοι με ένα κατάστημα, τις υπηρεσίες του ή μία αγορά που έκαναν, εκφράζουν στους υπευθύνους τη δυσαρέσκειά τους ή αφήνουν κάποιο μήνυμα σε περίπτωση που μιλάμε για online store. Οι υπεύθυνοι απαντούν σε αυτά τα μέιλ δυσαρέσκειας ανάλογα με το είδος του προβλήματος.

Αυτό που έκανε πάντως ο ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος στην Κίνα, όταν αντίκρισε τα παράπονα μιας πελάτισσας, ξεπερνάει τα εσκαμμένα και ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Όπως ανέφερε η Daily Mail, που επικαλείται δημοσίευμα της Zhengzhoo Evening Post, ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να βρει τη νεαρή κοπέλα και να την ξυλοφορτώσει.

Η Σιάο Ντίε, στις 20 Δεκεμβρίου, παρήγγειλε ρούχα αξίας περίπου 38 ευρώ από ένα διαδικτυακό κατάστημα. Τρεις μέρες αργότερα, η παραγγελία δεν είχε ακόμα φτάσει στα χέρια της, με την κοπέλα να εκφράζει στο εν λόγω site τη δυσαρέσκειά της για την καθυστέρηση. Μία εβδομάδα μετά, η κοπέλα δέχτηκε ένα μέιλ που έγραφε ότι έπρεπε να είναι σε ένα προκαθορισμένο μέρος για να παραλάβει την παραγγελία της.

Πήγε στο ραντεβού και εκεί εμφανίστηκε ένας άνδρας ο οποίος τη χτύπησε πολύ άσχημα σε σημείο που η άτυχη κοπέλα έπαθε διάσειση. Η αστυνομία ανακάλυψε ότι ο δράστης ήταν ιδιοκτήτης του καταστήματος και προχώρησε στη σύλληψή του. Του επιβλήθηκε φυλάκιση 10 ημερών ενώ διαγράφηκε το κατάστημά του από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία ήταν ενταγμένο.


Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...