Στον εισαγγελέα έστειλε το ελεγκτικό συνέδριο αντίγραφο της πράξης 236/2016 για την πώληση των 2 τελευταίων αεροσκαφών της ΟΑ

του Μιχάλη Χαιρετάκη

Στον εισαγγελέα εστειλε το ελεγκτικό συνέδριο  αντίγραφο της πράξης  236/2016 για δικές του ενέργειες όπως με ενημέρωσε,

Εδω και λίγο καιρό είχα ενημερώσει το ελεγκτικό συνεδριο για έρευνα που έκανα σύμφωνα με την οποία τα 2 τελευταία αεροσκάφη της ΟΑ είχαν πωληθεί αντί ευτελούς τιμήματος για ανταλλακτικά. Τα ίδια αεροσκάφη λίγους μήνες μετά την πώληση τους πέταξαν και το ένα μετά απο μια δαιδαλώδη διαδρομή κατέληξε στο Ιραν οπου πραγματοποιεί καθημερινά πτήσεις χιλιάδων χιλιομέτρων, ενώ το δεύτερο βρίσκεται στο Καζακσταν όπου την υπόθεση ερευνάει εισαγγελέας διαφθοράς.

Η δύναμη που έχει ενας απλός πολίτης στα χέρια του είναι απίστευτη, αρκεί να το συνειδητοποιήσει. Παρακάτω σας παραθέτω το email με τα στοιχεία που έστειλα στο ελεγκτικό συνέδριο πριν λιγο καιρό

και στο σύνδεσμο προηγούμενο σχετικό άρθρο μου

http://www.freepen.gr/2017/11/2.html


Καλησπέρα,
Θα ήθελα να με ενημερώσετε εγγράφως για την πώληση των 2 αεροσκαφών της Ο.Α. απο το ΤΑΙΠΕΔ αντί τιμήματος 4.2 εκ δολλαρίων στην εταιρεία turboshaft fze
Επειδή όπως διαβάζω ήδη στο Καζακσταν ήδη ασχολείται ο εισαγγελέας καταπολέμησης της διαφθοράς στην υπόθεση, όπως μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω,
οπου τα αεροσκάφη αντί να γίνουν σκραπ κατέληξαν μετά απο μια δαιδαλώδη σειρά μεταπωλησεων στη Συρία:

https://sputniknews.com/world/201702271051076430-kazakhstan-syria-aircraft/

http://kazworld.info/?p=61422

θα ήθελα να μάθω αν είχε εγκριθεί η πώληση απο το ελεγκτικό συνέδριο, αν έγινε έλεγχος της νομιμότητας της εταιρείας - αγοραστή και επίσης το λόγο που ενω 
για τα 2 αεροσκάφη που δεν είχαν πωληθει τα 10 εκ για το καθε ένα ήταν λίγα και απορρίφθηκε η πώληση οπως διαβάσαμε στον τύπο
και τα 2.1 εκ δολλαρια στη συνέχεια ήταν ικανοποιητικα.
Να σημειώσω εδώ , οτι όπως προκύπτει απο τα στοιχεία των αεροσκαφων με σειριακο αριθμο 235, 239, εγιναν σκραπ,απο την Apollo
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a340-239.htm
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a340-235.htm

αρα το τιμημα ήταν λογικό, σε σχέση με τα
280 και 292 που ήταν σε κατάσταση CAMO δηλαδή πληρώναμε για να είναι λειτουργικά μέχρι να πωληθούν ,αυτά που υποτίθεται ήταν για scrap αλλα όπως αποδείχθηκε ήταν σε καλύτερη κατάσταση απο τα προηγούμενα.
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a340-292.htm
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a340-280.htm
και
Η κατάσταση τους δε σήμερα είναι κάτι παραπάνω απο καλή οπως βλέπετε απο τα ταξίδια σε Μπαγκογκ, Ντύσσελντορφ, Βαρκελώνη και Τεχεράνη που πραγματοποιεί το ένα απο αυτά.
Το άλλο φυλάσσεται στο Καζακσταν. Η δε τρέχουσα τιμή του καθενος αεροσκάφους στην αγορά είναι πολλες φορές μεγαλύτερη απο το τίμημα που καταβλήθηκε και για τα 2


Επειδή το θέμα είναι αρκετά σημαντικό, θα ήθελα την έγγραφη απάντησή σας

Ευχαριστώ,

Μιχάλης Χαιρετάκης
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...