Τα Panama & Paradise papers, η συνωμοσία των «illuminati», το φάντασμα της Δάφνης και η Μαρέβα Μητσοτάκη

PublicDomainPictures - pixabay
Γράφει ο Ανδρέας Τσιλογιάννης.

Είναι η κορυφή του παγόβουνου τα Panama ή τα Paradise papers;

H ιστορία των «Paradise papers» δεν αργεί να αγγίξει τον δημόσιο πολιτικό βίο της χώρας, καθώς μόλις την περασμένη Τετάρτη, γίνεται γνωστό, πως στα «Παραδεισένια Έγγραφα» της παγκόσμιας «ελίτ», βρίσκεται, «φιγουράρει» το όνομα της κα. Μαρέβα Μητσοτάκη, συζύγου του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Έχουμε φτάσει, όμως με τα «Panama & Paradise papers», στην αρχή του τέλους ;
Πόσο προστατευόμενος και πόσο προστατεύει τον εαυτό του ο κάθε πολίτης, εντός και εκτός της όποιας χώρας δικαίου, που αποφασίζει να ασχοληθεί με τον δημόσιο βίο και διαθέτει «offshore» εταιρεία σε μονό ή ζυγό αριθμό; 
 
Η λίστα των «Panama Papers» διαρρέει τον Απρίλιο του 2016 και περιλαμβάνει 11 εκατομμύρια αρχεία με ονόματα «ισχυρών και διάσημων» πολιτών του κόσμου, αναμειγμένοι σε υποθέσεις ξεπλύματος μαύρου χρήματος, εμπορία και διακίνηση ναρκωτικών αλλά και πώληση παρανόμων οπλικών συστημάτων.

Στην υπόθεση των «Paradise Papers» αποκαλύπτονται 13,4 εκατομμύρια ηλεκτρονικών εγγράφων υψηλού εμπιστευτικού χαρακτήρα, έγγραφα τα οποία έχουν άμεση σύνδεση με «offshore» εταιρείες αλλά και με πρόσωπα που έχουν έδρα σε φορολογικούς παραδείσους ανά τον κόσμο παραδείσους.
Στη λίστα των «Paradise Papers» εμπλέκονται πρόσωπα του διεθνούς «jet - set», τα οποία απολάμβαναν ειδική μεταχείριση ως προς τις οικονομικές δραστηριότητες των ίδιων ή των επιχειρήσεών τους που ως έδρα είχαν τους λεγόμενους φορολογικούς παραδείσους.

Η υπόθεση των «Paradise Papers» φέρνει στην επιφάνεια νόμιμες δραστηριότητες, οι οποίες είναι εντός του νόμου στους φορολογικούς παραδείσους, με τα περιουσιακά στοιχεία και τους τραπεζικούς λογαριασμούς να έχουν δια μαγείας εξαφανιστεί με νόμιμο, παράλληλα, μη ηθικό τρόπο, εξαιτίας των μικρών «ανοιχτών» παραθύρων ή κενών, που υπάρχουν στους τοίχους των σπιτιών ή των γραφείων που λειτουργούν στα ειδυλλιακά παραδεισένια φορολογικά μέρη.

Πόσο κοντά ή μακριά, βρίσκονται οι μυθιστοριογραφίες συνομωσίας και τα γεγονότα υψηλού οικονομικού «gambling» που διαδραματίζονται στις μέρες μας και τα οποία παρακολουθούμε με αγωνία, αντιλαμβανόμενοι τη σπουδαιότητα των συνεχών αποκαλύψεων είτε πρόκειται για «Panama Papers», είτε για «Paradise Papers», τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο ;


«Cognomen ex virtute»
 
«Γνωστή, πρώην αρετή», η αρχή της διαδικασίας επιλογής των επιθέτων που έδιναν οι αρχαίοι Ρωμαίοι στους επιφανείς, την αφρόκρεμα της «Αιώνιας Πόλης».

Ο Valerio Massimo Manfredi, είναι Ιταλός συγγραφέας, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο «Luigi Bocconi» του Μιλάνου, αρχαιολόγος - φιλόλογος και έχει διδάξει σε διάφορα πανεπιστήμια στην Ιταλία και στη Γαλλία.

Ο Ιταλός διανοούμενος έχει γράψει, δημοσιεύσει και εκπονήσει αρκετά άρθρα, μελέτες, βιβλία και μυθιστορήματα, εμπνευσμένος από την αρχαία ή και τη σύγχρονη Ελλάδα, ως οφείλει ένας καταξιωμένος φιλόλογος – αρχαιολόγος – συγγραφέας, ο οποίος σέβεται τον εαυτό του και έχει επισκεφτεί πολλές φορές τη χώρα μας.

O «Zευς», ο τίτλος του «best seller» μυθιστορήματος του Valerio Massimo Manfredi , πραγματεύεται μια ιστορία συνομωσίας, όπου ένας διευθυντής ενός μικρού μουσείου επισκεπτόμενος την κοπέλα του στην Κωνσταντινούπολη, βρίσκει μια περγαμηνή, κλεμμένη από την κοπέλα του και η οποία ανήκει σε έναν αξιωματούχο του αυτοκράτορα Μεγάλου Θεοδοσίου.
Το έργο διαδραματίζεται στην Ελλάδα, στην Κωνσταντινούπολη και στην αρχαία Ρώμη, μέρη, που έχουν πρωταγωνιστήσει στη διαπλοκή και στη συνομωσία.

Ο Valerio Massimo Manfredi αρχίζει τον «Ζευς», με αναφορές στην Ελλάδα και στον ναό του Ολυμπίου Διός, στην Ολυμπία, όπου ο πρωταγωνιστής της πλοκής του μυθιστορήματος βρισκόμενος μπροστά από τις πεσμένες κολόνες και τις μεγάλες πέτρες του ναού, τοποθετημένες οριζόντια, περιγράφει πως είναι όμοιες με κομμένους, από ηλεκτρικό πριόνι, κορμούς δέντρων.
Αρμόζει η συγκεκριμένη περιγραφή με την Ελλάδα του σήμερα; 
 
To απόλυτο, όμως, σενάριο συνομωσίας, έχει ως πρωταγωνιστές τους πασίγνωστους «illuminati», ή αν προτιμάτε στα ελληνικά τους διάσημους «Πεφωτισμένους».

Τόπος διεξαγωγής του σεναρίου της ίντριγκας, της διαπλοκής και της συνομωσίας, το Παπικό κράτος του Βατικανό, που βρίσκεται μέσα στη Ρώμη και αποτελεί την καρδιά του παπικού καθολικού εκκλησιαστικού κατεστημένου.

Πόσο στ` αλήθεια, απέχει από τα συμβάντα που είμαστε αναγκασμένοι να παρακολουθούμε σε πραγματικό χρόνο την μυθοπλασία της μυθιστοριογραφίας, αν θέλετε την επιτομή της συνομωσίας, που περιγράφει στο βιβλίο «Αngels & Diamonds», ο Dan Brown, ο Αμερικανός συγγραφέας του «Codice da Vinci».

Οι «Illuminati», οι «πεφωτισμένοι» στα ελληνικά, είναι μια μυστικοπαθής σέχτα επιφανών παραγόντων, διαχρονικά πολέμιοι της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας , οι οποίοι αν και έχει θεωρηθεί πως έχουν εξαφανιστεί, η ιστορία αναφέρει πως η αρχή της συγκεκριμένης «κλειστής ομάδας» ήταν η Βαυαρία και είχαν απλωθεί σε διάφορα κέντρα της Μεσαιωνικής Ευρώπης, εμφανίζονται ξανά, συγκεκριμένα επανεμφανίζονται στην πλοκή του έργου του Νταν Μπράουν.

Σύμφωνα με το σενάριο, ο διάσημος Αμερικανός καθηγητής συμβολογίας Ρόμπερτ Λάνγκτον, στην κινηματογραφική απόδοση τον συγκεκριμένο ρόλο υποδύεται ο «οσκαρικός» ηθοποιός Tom Hanks, καλείται από το Βατικανό, να ξεδιαλύνει τον θάνατο ενός διακεκριμένου φυσικού στην Ελβετία στο διαστημικό σταθμό του «CΕRN», ο οποίος φέρει χαραγμένο στο σώμα του ένα μέταλλο που έχει καεί, σύμβολο της οργάνωσης των «Illuminati».

H ιστορία συνομωσίας ξετυλίγεται στη Ρώμη και συγκεκριμένα στο Βατικανό, καθώς οι «Illuminati» θεωρούνται ως ο αρχέγονος εχθρός, από τα χρόνια του Μεσαίωνα, της καθολικής εκκλησίας.

Η πλοκή του έργου του Αμερικανού συγγραφέα Dan Brown, αναφέρεται σε ένα σχέδιο συνομωσίας των «Πεφωτισμένων», οι οποίοι θέλουν να τοποθετήσουν μια ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια του κράτους του Βατικανό, την ώρα της ενθρόνισης του νέου Ποντίφικα.

Την ώρα, πάντα κατά τη διάρκεια του σεναρίου της ταινίας «Illuminati», που στην «Capella Sistina» το συμβούλιο των καθολικών καρδιναλίων είναι έτοιμο να εκλέξει τον νέο Πάπα της Ρώμης, οι «Illuminati» επιχειρούν να χτυπήσουν το Βατικανό.

Στην Πλατεία του Αγίου Πέτρου, στο Βατικανό, είναι συγκεντρωμένο πλήθος κόσμου και περιμένει τον «λευκό καπνό», σημάδι εκλογής του νέου Ποντίφικα, από τη «Capella Sistina», χωρίς να γνωρίζει τίποτα για τη συνομωσία που εξελίσσεται τη στιγμή της ενθρόνισης του νέου Πάπα της Ρώμης.

Ο ήρωας του έργου, ο καθηγητής συμβολογίας Ρόμπερτ Λάνγκτον, καταφέρνει να λύσει το μυστήριο, να εγκλωβίσει τους «Illuminati» και να μη χτυπηθεί με την ωρολογιακή βόμβα η «Αιώνια Πόλη» και η Εκκλησία.

Το θέλημα του Θεού έχει αποδειχθεί πιο ισχυρό από τη θέληση των «Illuminati», των αρχέγονων εχθρών του Παπικού κράτους. 
 
Στη ταινία του σκηνοθέτη Ron Ηoward, βάσει του σεναρίου στο βιβλίο του Dan Brown «Αngels & Diamonds», οι «Illuminati», οι πολέμιοι της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και του Παπισμού δεν καταφέρνουν να επικρατήσουν στη τελική αναμέτρηση.

Στην «Capella Sistina», βγαίνει ο «λευκός καπνός», οι επίσκοποι της καθολικής εκκλησίας εκλέγουν τον νέο Πάπα και οι ρωμαιοκαθολικοί πιστοί υποδέχονται με χειροκρότημα και αγαλλίαση την έλευση του νέου Πάπα στην «Piazza San Pietro», την κεντρική Πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό.

Στην κανονική ζωή τα πράγματα είναι πιο σκληρά από τον κινηματογράφο και τη συγγραφή ενός μυθιστορήματος συνομωσίας, το οποίο αν και είναι βασισμένο σε ιστορικά γεγονότα, δεν απέχει πολύ από τα γεγονότα που διαδραματίζονται στην υφήλιο την δεδομένη χρονική στιγμή.
Στην κεντρική «Πλατεία του Αγίου Πέτρου» στο Βατικανό, ενδεχομένως εδρεύει, η πιο πλούσια τράπεζα του κόσμου.

Αναφερόμαστε στην «Τράπεζα του Κράτους του Βατικανό», τη λεγόμενη «Τράπεζα του Θεού».
Η επίσημη ονομασία της «Τράπεζας του Βατικανό» είναι «Istituto per le Opere di Religione», σε συντομία αναγράφεται ως «Ι.Ο.R»
 
Στα ελληνικά, η επίσημη μετάφραση του ινστιτούτου που λειτουργεί ως τράπεζα είναι «Ινστιτούτο για τα Έργα της Θρησκείας». 
 
Προφανώς για τα «Θεία Έργα του Θεού» κατά το πιστεύω και την κουλτούρα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, πάντα με την Ευλογία και την έγκριση του κάθε Ποντίφικα, θεωρείται διαχρονική η επιθυμία για αύξηση των κερδών, μέσω των δυνατοτήτων που προσφέρει η συγκεκριμένη τράπεζα, έστω και αν λειτουργεί υπό το καθεστώς Ινστιτούτου.

Η Αγία Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, παράλληλα ασχολείται και με τη σύσταση οργανισμών Real Estate, συγκεκριμένα της «Amministrazione del Patrimonio della Sede Apostolica, APSA», υπό τη μορφή Ινστιτούτου, που ασχολούνται καθαρά με την ιδιοκτησία και τη διαχείριση των Αποστολικών Ακινήτων , αλλά και την αξιοποίηση της τεράστιας εκκλησιαστική περιουσίας του «Παπικού Κράτους».

Έχοντας σπουδάσει στην Ιταλία, την χώρα που ανέπτυξε τη συνομωσία, κατάλαβα με τις επισκέψεις μου στη Ρώμη, πως ο Θεός δεν βάζει μόνο γκολ με το χέρι, αλλά, αν χρειαστεί, δια μέσου του «απευθείας» αντιπροσώπου στη γη ,του Πάπα, προχωράει σε «business», νόμιμες ή μη, άλλωστε το επιτρέπει η κουλτούρα των Ρωμαιοκαθολικών, εκπροσώπων ή πιστών.

Ο νέος Ποντίφικας Πάπας Φραγκίσκος, μεταξύ των σκανδάλων παιδοφιλίας και παιδεραστίας καθολικών Καρδιναλίων και ιερών, ανά τον κόσμο, ανέλαβε να φέρει εις πέρας τη δύσκολη διαδικασία της κάθαρσης και στη λεγόμενη «Τράπεζας του Θεού» στο Βατικανό, αλλά και να σταματήσει τη διακίνηση ενδεχομένως «μαύρου χρήματος» από ιερείς που διαχειρίζονταν μέσω της «ASPA» αλλά και της «IOR» την τεράστια Αποστολική Περιουσία
 
Φανταστείτε, ποια η θέση της «Ορθόδοξης Εκκλησίας» αλλά και η δυναμική αυτής, ως προς τη διαχείριση κρίσεων στον ελλαδικό και όχι μόνο χώρο, αν το Οικουμενικό Πατριαρχείο διέθετε αντίστοιχη «Μ.Κ.Ο.» με το Ινστιτούτο της «Τράπεζας του Βατικανό». 
 
Προφανώς, η πολύπλευρη, πολυδιάστατη και δύσκολη σε αντιμετώπιση ιεραρχία του «Παπικού Κράτους» στο Βατικανό, η εκκλησιαστική «omerta», ανά περιόδους σπάει, με επιπτώσεις όχι μόνο στην ιταλική πολιτική - οικονομική ζωή, αλλά σε ολόκληρο το παγκόσμιο οικονομικό οικοδόμημα.
Δεδομένο, όταν χαθεί ή δεν υπάρχει ο έλεγχος σπάσει η εμπιστοσύνη και ανοίξουν τα «στόματα», τότε έρχονται στο «φως», στην επιφάνεια, στοιχεία μέσω ανεξέλεγκτων πηγών και αποκαλύψεων ικανά να θέσουν σε κίνδυνο ακόμα και τους «απεσταλμένους» του «Θεού».

Στον παράλληλο κόσμο της συνομωσίας, ανά πάσα στιγμή, υπάρχουν οι κάθε είδους «illuminati» παραμονεύουν ώστε να εισέλθουν μέσα στην αίθουσα της «Capella Sistina» και να λάβουν δράση, με στόχο και σκοπό την τελική αναμέτρηση με το όποιο «κλειστού τύπου» σύστημα της κάθε εποχής.
Οι παραπάνω αναφορές και διαπιστώσεις, ανήκουν σε αναλυτές συνομωσίας, χωρίς να απέχουν μακριά από τη σημερινή πραγματικότητα.

Διεθνείς πολιτικοί αναλυτές , οι οποίοι ασχολούνται με την κρίση χρέους στην Ιταλία και συγχρόνως παρακολουθούν τα «Panama & Paradise Papers», δεν μπορούν να μην έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους, τον παγκόσμιο ρόλο που διαδραματίζει στον δυτικό κόσμο η «Τράπεζα του Θεού» στο Βατικανό.

Οι ίδιοι, βρίσκονται στη θέση να διερωτούνται με μια ισχυρή διαπίστωση η οποία έχει να κάνει με την απορία που αναφέρει πως οι Η.Π.Α., αλλά και αρκετές χώρες της Ευρώπης, έχουν περάσει στην οικονομική κρίση, είτε έχουν βγει από αυτή, είτε δυσκολεύονται ως προς την αντιμετώπιση αυτής, την ώρα που η Ιταλία βρίσκεται μέσα στο κυκλώνα της τραπεζικής κρίσης, χωρίς όμως την προς το παρόν κατάρρευση της ιταλικής οικονομίας. 
 
Στην εποχή της συνομωσίας, οι λάτρεις των πολιτικών αναλύσεων, κάνουν λόγο πως οι «illuminati» κατάφεραν να ανοίξουν την πύλη της «Capella Sιstina» , σπάζοντας το απόρρητο κωδικών και λογαριασμών, όπως άλλωστε επιτάσσει η εποχή της τεχνολογίας και του διαδικτύου, όντως έτοιμοι προς την ολοκληρωτική αναμέτρηση.

Μπορεί η συνομωσία να θεωρείται καλός σύμβουλος για κάθε συγγραφέα και σίγουρος δρόμος ως προς την επιτυχία, όμως στη πραγματική ζωή, καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε πραγματικά γεγονότα, δύσκολα, ως προς την αντιμετώπιση της δεδομένης χρονικής κρίσιμης συγκυρίας.
Ένα, περίπου, μήνα πριν, συγκεκριμένα την Δευτέρα 16 Οκτωβρίου στη Μάλτα, δολοφονείται από εκρηκτικό μηχανισμό τοποθετημένο στο αυτοκίνητο, η δημοσιογράφος Daphni Caruana Galizia, η οποία θεωρείται από το «Politico» ως μια από τις 28 ισχυρές προσωπικότητες του 2017.

Η δολοφονημένη Daphni Caruana Galizia , ασχολείται εκτενώς με τα «Panama Papers» , γνωρίζει πριν την διαρροή τη σχέση μελών της κυβέρνησης της Μάλτας με «offshore» εταιρίες στον Παναμά, εταιρίες που ξεπλένουν «μαύρο χρήμα», με εμπλοκή, όπως η ίδια ισχυρίζεται του Πρωθυπουργού της Μάλτας Τζόζεφ Μουσκάτ και της οικογένειάς του.

Μερικές μέρες μετά από την δολοφονία της Δάφνης, στην γειτονική Ιταλία, μεγάλης ξαδέρφης της Μάλτας, ο Ignacio Visco, o Ιταλός κεντρικός τραπεζίτης της «Banca d` Italia», καταθέτει στο Ιταλικό κοινοβούλιο έναν τόμο που αποτελείται από 4200 σελίδες και περιλαμβάνει ντοκουμέντα τα οποία εξηγούν λεπτομερώς την κρίση του ιταλικού τραπεζικού συστήματος.

Στη Ρώμη, το πολιτικό σύστημα «φλέγεται», η κυβέρνηση Τζεντινόλι αντιμέτωπη σε μια απρόβλεπτη κρίση, οι Ιταλοί αναλυτές, συνδέουν την πολιτική με τη συνωμοσία, ψάχνοντας αιτίες στο παγκόσμιο μη ασφαλές οικονομικό σύστημα, προσπαθώντας παράλληλα να διαβάσουν τις διαθέσεις - κινήσεις της «Τράπεζας του Βατικανό».

Είναι ή όχι ορφανό το ιταλικό τραπεζικό σύστημα και αβοήθητο από την «Τράπεζα του Θεού» ;
Στις μέρες που ακολουθούν, πραγματοποιείται στη Μάλτα η κηδεία της Δάφνης, στην οποία απουσιάζουν, έπειτα από επιθυμία της οικογένειας, η Πρόεδρος της Μάλτας κα. Μαρία Λουίζα Κολέριο Πρέκα και ο Μαλτέζος Πρωθυπουργός, πολέμιος της Δάφνης, κ. Τζόσεφ Μούσκατ.
Η Daphni Caruana Galizia αν και νεκρή δεν έχει πει ακόμα τον τελευταίο λόγο, το «φάντασμά» της βγαίνει πιο γρήγορα από το αναμενόμενο στην παγκόσμια ατμόσφαιρα.

Τρεις μέρες μετά την κηδεία της Μαλτέζας δημοσιογράφου, διαρρέουν τα περίφημα «Paradise Papers», έγγραφα που έχουν να κάνουν με εταιρείες και πρόσωπα που έχουν ως έδρα των δραστηριοτήτων φορολογικούς παραδείσους.

Στη συγκεκριμένη λίστα των ονομάτων ισχυρών παγκοσμίων προσωπικοτήτων, «φιγουράρει» ως ιδιοκτήτρια «offshore» και η κα. Μαρέβα Μητσοτάκη, σύζυγος του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη. 
 
Η Ελλάδα στην έβδομη χρονιά μνημονίων και στην εποχή της μη κανονικότητας βαδίζει στον δρόμο της ύφεσης και της κρίσης, χωρίς βηματισμό και εθνική στρατηγική, με ή χωρίς ιστορίες συνομωσίας που ενδεχομένως θα οδηγούσαν πιο γρήγορα στην έξοδο από την κρίση. 
 
Οι ισχυροί οικονομικοί παράγοντες «τρέμουν» τον πόλεμο που έρχεται μέσα από τις διαρροές των εγγράφων από κράτη που αποτελούν φορολογικούς παράδεισους.

Οι διεθνείς αναλυτές, μιλούν για έναν οικονομικού τύπου πόλεμο που μόλις έχει αρχίσει στον παγκόσμιο χάρτη με πρωταγωνιστές τους Εβραίους ισχυρούς παράγοντες, λομπίστες, οι οποίοι έχουν αναλάβει τον ρόλο των σύγχρονων «illuminati».

Αντίπαλος του ισχυρού εβραϊκού «lobby», το νέο αφήγημα της Αμερικής , με εκφραστή τον 45ο Αμερικανό Πρόεδρο κ. Ντόναλντ Τραμπ, υπέρμαχο και θιασώτη του διωγμού του Εβραϊκού «Lobby» από την Αμερικανική κεντρική διοίκηση.

Η πύλη άνοιξε, ο πόλεμος των «lobbies» σε ισχύ, οι κωδικοί, τα «password» της παγκόσμιας σιωπής έσπασαν.

Είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε τη συνέχεια των αποκαλύψεων, όσο σκληρή και αν είναι για τον λεγόμενο «δημόσιο βίο», αλλά και ικανοί ώστε να φτάσουμε, ως χώρα, στην κορυφή του παγόβουνου των αιτιών της κρίσης ;

Υστερόγραφο:

Το κείμενο είναι αφιερωμένο στις οικογένειες των θυμάτων των εκτελεστών της 17Ν, αλλά και σε όσες οικογένειες έχουν δεχθεί επιθέσεις από εγκληματικές - τρομοκρατικές οργανώσεις ή κάθε φύσεως δολοφόνους και επέλεξαν να μη δημοσιεύσουν ή να χτίσουν πολιτική καριέρα πάνω στην ιστορία της όποιας επίθεσης, επιλέγοντας με αυτό τον τρόπο, να προστατεύσουν , με τη μη έκθεση, τα μέλη της οικογένειάς τους.

Ο Ανδρέας Τσιλογιάννης είναι δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής.
@mail: Andreas.tsilogiannis@gmail.com
Twitter: TsiloyannisAnd
Facebook: Andreas Tsiloyannis
© Andreas Tsiloyannis

Πρώτη δημοσίευση από: mignatiou.com
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...