Γιατί η Πολιτεία δεν κάνει τίποτα για να σταματήσει η θυσία των νεαρών δικυκλιστών στο Μολώχ της ασφάλτου;

robertwheatley21 / pixabay.com
Ηλίας Κουρεμένος
Οικονομολόγος

Ως πρώην οδηγός μηχανής, ξέρω από πρώτο χέρι πόσο επικίνδυνη είναι η οδήγηση της. Κατά τύχη επιβίωσα από τροχαία ατυχήματα. Κάθε φορά που βλέπω μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα σε δρόμους με μεγάλη κίνηση, προσεύχομαι να μη συμβεί κακό. Το θέμα είναι ότι συχνά μοτοσικλετιστές πληρώνουν με την ζωή τους λάθη οδηγών αυτοκινήτου. Κάτι που έγινε και χθες στη Θεσσαλονίκη: ένα τροχαίο δυστύχημα με 3 νεκρούς και 1 σοβαρά τραυματία, και οι 4 επιβάτες μηχανών , με μηδενική βλάβη για τους επιβάτες του αυτοκινήτου. Δεν έχει τόση σημασία του ποιος φταίει. Σημασία έχει το αποτέλεσμα: και τα 4 θύματα ήταν επιβάτες μηχανών. Ηλικίες θυμάτων: 18,22,28 και 55. Αν ήταν σε αυτοκίνητο, πιθανότερο είναι, ότι σήμερα θα ζούσαν.

Τα τροχαία δυστυχήματα και ιδίως με μηχανές είναι μακράν η πρώτη αιτία θανάτου για νέους ανθρώπους. Γιατί δεν κάνουμε τίποτα; Πότε θα σταματήσει να χύνεται τόσο αίμα τόσων νέων ανθρώπων στην άσφαλτο; Είναι δυνατόν να παρακολουθούμε αμέτοχοι αυτές τις ανθρωποθυσίες ; Δεν πρέπει η Πολιτεία να πάρει μέτρα; Ναρκωτικά και τροχαία , κυρίως με μηχανές, θερίζουν τόσες και τόσες ζωές νέων Ελλήνων. Είμαστε που είμαστε ελάχιστοι, το να χάνονται οι νέοι μας τόσο άδικα είναι εθνικό έγκλημα, και ως τέτοιο θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται από την Πολιτεία.

ΠΡΕΠΕΙ αυτή η Πολιτεία να καινοτομήσει και να δράσει με φαντασία και αποφασιστικότητα. Στο σημείο αυτό να παραλληλίσω με το θέμα της οπλοκατοχής. Στις ΗΠΑ, η Πολιτεία δεν προχωρεί στην απαγόρευση της οπλοκατοχής, που ως παράδοση ‘ταμπού’ της Αμερικανικής κοινωνίας διατηρείται από την εποχή των καουμπόυδων, και συχνά πυκνά υπάρχουν θάνατοι που μάλλον δεν θα υπήρχαν αν η οπλοκατοχή ήταν παράνομη. Στο θέμα αυτό η χώρα μας είναι σαφώς πιο εξελιγμένη και αποφασιστική και απαγορεύει την οπλοκατοχή. Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με κάτι ανάλογο, δηλαδή, με την πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών, όσο και αν ακούγεται υπερβολικό, ακριβώς γιατί οι μοτοσυκλέτες είναι κινητά φέρετρα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Επειδή όμως κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο, υπάρχουν άλλα μέτρα που πρέπει να συζητηθούν στην κατεύθυνση της μείωσης των θανάτων των νέων (και όχι μόνο) μηχανόβιων, όπως η απαγόρευση οδήγησης μηχανής από άτομα κάτω μιας ηλικίας, π.χ. των 30 ετών ή η επιβολή μεγάλου Ειδικού Φόρου, ούτως ώστε να αποθαρρύνεται η αγορά μοτοσυκλέτας.

Γενικά οποιαδήποτε σχετική πρόταση πρέπει να συζητηθεί, όσο ουτοπική και αν φαίνεται. Υπάρχει ένα σοβαρό θέμα και κάτι πρέπει να γίνει. Εκεί θέλω την Πολιτεία να κάνει κάτι. Τι σημασία το αν υπάρχει ή όχι καλοπέραση, εάν υπάρχει ή όχι μνημόνιο, όταν δεν υπάρχει ζωή….. τι νοιάζει την δόλια την μάνα, τον δόλιο πατέρα το εάν θα κόβεται ο μισθός ή η σύνταξη όταν θα κόβεται η ζωή του παιδιού τους…. Μια τέτοια κυβέρνηση , θέλω, που, αδιαφορώντας για τις αντιδράσεις, θα τολμήσει να πάρει επαναστατικά μέτρα για να σώσει ζωές νέων παιδιών από τον Μολώχ της ασφάλτου (και από ναρκωτικά, την άλλη κατάρα της νεολαίας μας….)
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...