Βρήκαν «αρχαία» και στα ταξί!

12019 - pixabay.com
Αναδημοσίευση από: eleftherostypos.gr

Kάθε ημέρα που περνάει γίνεται ολοένα και πιο σοκαριστικά αντιληπτό πως «αρχαία» και «δάσος» δεν υπάρχουν μόνο στο Ελληνικό. Βρίσκονται παντού. Είναι βαθιά ριζωμένα στη νοοτροπία της πλειοψηφίας πολιτικών και συντεχνιών.

Η χώρα μας έχει μια βιτρίνα «προοδευτική», αλλά κατά βάθος ο αναχρονιστικός συντηρητισμός και οι ιδεοληψίες μπλοκάρουν διαρκώς κάθε προσπάθεια να συμβαδίσει με τη σύγχρονη εποχή. Κάθε προσπάθεια μετάβασης στο μέλλον.

Γράφει ο Γιάννης Τσαπρούνης*

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που έτσι κι αλλιώς διακατέχεται από ιδεοληψίες προσπαθεί να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά διάφορες καταστάσεις και να εμφανίσει δείγματα αριστεροσύνης. Υψώνει τείχη σε κάθε επένδυση, σε καθετί που θα εκσυγχρόνιζε την Ελλάδα. Και βιώνουμε αστείες καταστάσεις. Ο Αλέξης Τσίπρας καταγγέλλει κωλυσιεργίες στο Ελληνικό, επιχειρώντας να αποκρύψει πως η ίδια η κυβέρνησή του μπλοκάρει την υλοποίηση. Η Fraport αποκαλύπτει πως πριν παραλάβει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια «κάποιοι» φρόντισαν να… διαλύσουν βασικές υποδομές τους και ετοιμάζεται να καταθέσει αγωγή για αποζημίωση.

Η Ολγα Γεροβασίλη προαναγγέλλει πως θα διενεργηθεί αξιολόγηση – εξπρές των δημοσίων υπαλλήλων έως τις 23 Οκτωβρίου. Βάζει κανείς στοίχημα για τα αποτελέσματα της «αξιολόγησης»; Το πιθανότερο είναι ότι πάνω από το 90% των υπαλλήλων θα πάρει άριστα. Σε περιοχές που πρόκειται να τοποθετηθούν ανεμογεννήτριες τοπικές «συλλογικότητες» με κομματική στήριξη βάζουν εμπόδια χάριν του περιβάλλοντος. Οπως και στις Σκουριές, όπου εδώ και 32 μήνες το σίριαλ συνεχίζεται και πάλι με πρόφαση την προστασία του περιβάλλοντος. Αλλά για τον Σαρωνικό που έγινε μαύρος από την πετρελαιοκηλίδα δεν υπάρχει ανάγκη ανάληψης ευθυνών από κανέναν. Και ξαφνικά προέκυψαν και τα ταξί…

ΜΕΡΙΔΑ οδηγών ταξί με μπροστάρη τον συνδικαλιστή Θύμιο Λυμπερόπουλο και σύμμαχο τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη επιχειρούν ουσιαστικά να καταργήσουν την ηλεκτρονική εφαρμογή Taxibeat. Μια start up εταιρεία που δημιούργησε μια παγκόσμια πατέντα βρίσκεται αντιμέτωπη με το «ΚΑΣ» της ιδεοληψίας. Η εφαρμογή που βρίσκει στον πολίτη ένα ταξί μέσα σε ελάχιστο χρόνο και του δίνει την ευκαιρία να γνωρίζει τόσο το προφίλ του οδηγού που θα τον μεταφέρει όσο και να τον αξιολογήσει βρίσκεται υπό μεσαιωνικό διωγμό. Προφανώς θεωρούν ότι η σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το να σηκώνεις χέρι σε άδειο ταξί, να λες προορισμό και να σου απαντάει «δεν… πάω».

ΙΣΩΣ θα ήταν προτιμότερο για να μην ταλαιπωρούμαστε άλλο. Η κυβέρνηση να προχωρήσει σε κάτι πιο δραστικό. Να ψηφίσει με ένα νόμο και ένα άρθρο την απαγόρευση όλων των επενδύσεων, την κρατικοποίηση όλων των επιχειρήσεων, για να μπορεί να κάνει χιλιάδες κομματικές προσλήψεις, την απαγόρευση κάθε τεχνολογικής καινοτομίας και με σοσιαλιστικά πρότυπα του παρελθόντος και του παρόντος να μεταμορφώσει τη χώρα σε κάτι ανάμεσα στην Αλβανία του Χότζα και τη Βόρεια Κορέα του Κιμ…

* Ο Γιάννης Τσαπρούνης είναι διευθυντής σύνταξης του Ελεύθερου Τύπου
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...