Πήγες να ψωνίσεις ανταλλακτικά για τα πυροσβεστικά Canadair και ήταν κλειστά;

του Μιχάλη Χαιρετάκη

Ο καλός διαδικτυακός μου φίλος, Νίκος Ζησιόπουλος, μου γράφει και έχει δίκιο, ως πιο ειδικός, με αφορμή την ανάρτηση στο προφίλ μου "Πήγες να ψωνίσεις ανταλλακτικά και ήταν κλειστά;"

" Οντως η Bombardier εκλεισε την γραμμη παραγωγης των -415 αφου δεν ειχε αλλες παραγγελιες. ετσι κανουν ολες οι εταιριες. Αυτο ομως δεν σημαινει πως δεν συνεχιζει να υποστηριζει με ανταλλακτικα και τεχνικες οδηγιες το προιον της. 

Ξερετε ποσες γραμμες παραγωγης αεροσκαφων σημερα σε χρηση ειναι κλειστες; Και η Lockheed εχει σταματησει την παραγωγη των F-22. τι σημαινει αυτο; Τα αεροσκαφη υποστηριζονται για ενα κυκλο ζωης 30 με 40 χρονια. καποια ισως και παραπανω αναλογα το ευρος της παραγωγης.

Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει παγκοσμια ζητηση για νεα CL-415 αφου ολοι οι χρηστες καλυψαν τις αναγκες τους αρχες του 2000 οταν κι εμεις πηραμε τα δικα μας, τοτε ομως δεν πηραμε οσα χρειαζομασταν, ουτε εγινε καποιο πλανο σταδιακης ανανεωσης του στολου. Η εταιρια φταιει που εμεις θυμηθηκαμε 15 σχεδον χρονια μετα οτι δεν μας κανει ο μεικτος στολος 215 και 415 που εχουμε;

Τοτε επισης η Bombardier ειχε προτεινει την αναβαθμιση των 215 σε -215Τ. με κινητηρες τουρμποπροπ ιδιους των -415, ιδιο ηλεκτρονικο συστημα διαχειρισης νερου, δομικες αναβαθμισεις κ.α., αλλα εμεις ειπαμε πως δεν μας ενδιαφερει.

Τωρα ψοφανε τα γαιδουρια, αφου το CL-215 ειναι ενα αεροπλανο γνωστων περιορισμων απο της αρχη της αποκτησης του λογω της τεχνολογιας της εποχης κατασκευης του, μεσα '70 και των εμβολοφορων κινητηρων του τεχνολογιας των αρχων του '40, σε συνδυασμο με την κοπωση λογω παλαιοτητας και της κακης λογω μνημονιων υποστηριξης σε ανταλλακτικα, οδηγουμαστε στα σημερινα αποτελεσματα. το ιδιο κακη ομως ειναι και η υποστηριξη των νεων -415, αφου οι διαθεσιμοτητες ειναι αδιαψευστοι μαρτυρες."

¨Εβαλα ολόκληρη την απάντηση που μου έγραψε, γιατί συμφωνώ απολύτως με όσα γράφει. Αν μπεί κάποιος στο διαύγεια θα δεί οτι τον τελευταίο καιρό αγοράζουμε ανταλλακτικά απο όπου βρούμε , γιατί προφανώς δεν σκέφτηκε κάποιος να υπάρχει το απαιτούμενο στοκ μετά την όχι τόσο γνωστή διαμάχη με την Bombardier inc σχετικά με την εγγυητική επιστολή της bombardier, που σύμφωνα με το newspost εισπράξε το ελληνικό δημόσιο χωρίς την έγκριση της εταιρείας.
http://newpost.gr/politiki/362597/ta-perierga-paixnidia-poy-kathhlwsan-ta-kananter-poios-o-rolos-toy-akh-tsoxatzopoyloy

Επίσης σε προηγούμενο άρθρο μου, παρουσίασα έγγραφο του Υπουργείου Εθνικής Αμυνας , σύμφωνα με το οποίο πρίν απο 8 μήνες περίπου πληρώσαμε 80.0100 ευρώ στην Bombardier, μόνο για τα δικαστικά έξοδα, πιθανότατα της συγκεκριμένης δίκης που απ'οτι φαίνεται χάσαμε.

Ολα αυτά στις πολιτισμένες, αλλά ακόμα και σε κάποιες τριτοκοσμικές χώρες, είναι γνωστά και διαφανή, εδώ όμως τα κρύβουν και δεν υπάρχει καμμία ενημέρωση.

Ομως για αυτό το ξεδίαντροπο "έκλεισε το εργοστάσιο των Canadair" υπονοώντας οτι σα να πρόκειται για μίξερ ή ηλεκτρικές σκούπες δεν υπάρχουν πια ανταλλακτικά, δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία. Είναι ντροπή μεγάλη , να ακούμε απο το στόμα των υπευθύνων κάθε απίθανη δικαιολογία για να σκεπάσουν τη γύμνια τους. Είναι ντροπή να λοιδωρούν τα συστήματα που χρησιμοποιεί η NASA και άλλες διαστημικές υπηρεσίες και να τα αποκαλούν "χονδροειδή". Είναι το ανήθικο πλεονέκτημα της κάθε εξουσίας να εκμεταλλεύεται το κενό ενημέρωσης και της στοιχειώδους κριτικής και να δίνει τις δικές της μισές αλήθειες ή χονδροειδή ψέματα.

Ας μας πεί λοιπόν ο κος Τόσκας απο που ψωνίζει η υπηρεσία NSPA του ΝΑΤΟ τα ανταλλακτικά όχι για τα CL-415 αλλά για τα πιό παλιά CL-215 και εμείς δεν μπορούμε να τα βρούμε για να τα ψωνίσουμε. Γιατί, το να κάνει γενικές επισκευές σε 2 μάλιστα CL-215 δικά μας μέχρι το τέλος του 2017, κάθε άλλο παρά έλλειψη ανταλλακτικών δείχνει.

Ας μας πει ο κος Τόσκας τι λέει για το προχθεσινό μόλις δημοσίευμα της Ottawa Citizen για την Viking Air που εφτιάχνε μέχρι τώρα, κατόπιν εγκρίσεως της Bombardier τα ανταλλακτικά των Canadair , οτι πέρα απο τα ανταλλακτικά που θα συνεχίσει φυσικά να παράγει, σκοπεύει να ξεκινήσει και παραγωγη αεροσκαφών CL-415
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail