Μήπως οι Τούρκοι ετοιμάζουν χτύπημα με απόβαση στην καρδιά της ηπειρωτικής Ελλάδας; Το νέο ελικοπτεροφόρο και ένα σενάριο

Greek Spirit

9-10-2016

Επανέρχομαι σε ένα θέμα που πρωτοπαρουσίασα το 2014 και δεν είναι άλλο από την πιθανότητα του τουρκικού χτυπήματος-απόβασης όχι σε κάποιο νησί κοντά στα μικρασιατικά παράλια αλλά στην καρδιά της Ελλάδας.

Οι Τούρκοι έχουν την πρωτοβουλία κινήσεων και προσαρμόζουν το δόγμα τους ευκολότερα απο εμάς.

Η επάνδρωση των νησιών του ανατολικού Αιγαίου αποτελεί για την Τουρκία ένα παρωχημένο πλέον εμπόδιο.

Εκτός από το Καστελόριζο το οποίο είναι σίγουρο ότι θα προσπαθήσουν να καταλάβουν ή να αποκλείσουν με ναυτικό αποκλεισμό, διαγράφονται πλέον άλλες προοπτικές για το υπόλοιπο Αιγαίο.

Αφορμή για τη συγγραφή του παρακάτω κειμένου αποτέλεσε η εξαγγελία των Τούρκων το 2014, εξαγγελία που επαναλήφθηκε το 2016, για την απόκτηση ενός μικρού αεροπλανοφόρου πλοίου το οποίο εκτός από αεροσκάφη σταθερή πτέρυγας θα μπορούσε να φιλοξενήσει και ελικόπτερα όπως και μονάδες πεζοναυτών.

Η Τουρκία διαθέτει μεγάλο όγκο εναέριων μέσων, κυρίως ελικόπτερα, με τα οποία μπορεί να εξαπολύσει  αεροαποβάσεις και μάλιστα χωρίς πολλά  δρομολόγια κάτι που σημαίνει ότι στα πρώτα κύματα θα μεταφερθεί και ο κύριος όγκος των δυνάμεων της. Οι στόχοι πολλοί και αφορούν σε νησιά του δυτικού Αιγαίου, όπως η Σκύρος που αποτελεί νευραλγικό νησί της αεράμυνας μας, αλλά και άλλα νησιά τα οποία δεν φιλοξενούν στρατιωτικές ελληνικές μονάδες αλλά η κατάληψη τους θα αποτελέσει γεγονός άνευ προηγουμένου και θα λυγίσει την διαπραγματευτική ικανότητα της Ελλάδας. Φανταστείτε την Μύκονο ή την Πάρο ή τη Αμοργό κατειλημμένες.


Στο παρακάτω κείμενο κείμενο ωστόσο διαπραγματεύομαι μόνο το σενάριο της απόβασης στα παράλια της Θεσσαλίας.Από το 2014 και έως σήμερα συζήτησα με πολλούς,πήρα γνώμες και εξέτασα περαιτέρω τα πράγματα και θα ήθελα να προσθέσω ότι ακόμα πιθανότερο σενάριο είναι η απόβαση στα παράλια της Θράκης ή της ανατολικής Μακεδονίας.


Επέλεξα παρόλα αυτά να διατηρήσω το κείμενο χωρίς νέες προσθήκες γιατί πιστεύω ότι σημασία δεν έχει να τόσο η ακριβής πρόβλεψη κάποιου σημείου στο οποίο θα χτυπήσουν οι Τούρκοι αλλά η αφύπνιση και η συνειδητοποίηση ότι το δόγμα άμυνας που βασίζεται στην επάνδρωση των νησιών του ανατολικού Αιγαίου είναι πλέον παρωχημένο εφόσον τα μέσα τα οποία συγκεντρώνουν οι Τούρκοι δείχνουν ότι ετοιμάζονται να τα υπερπηδήσουν  και να ελιχθούν πίσω απο την πρώτη γραμμή άμυνας μας στο Αιγαίο.




ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΕ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ;ΤΟ ΝΕΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΦΟΡΟ  ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ

 5-3-2014

 Greek Spirit

Τα ατελείωτα σούρτα-φέρτα των Τουρκικών φρεγατών στο Αιγαίο με κατάληξη τις ακτές τις Αττικής και της ηπειρωτικής ανατολικής Ελλάδας δεν αποτελούν απλά και μόνο παραβιάσεις αλλά αναγνωρίσεις και δοκιμή σχεδίων απόβασης τόσο από θάλασσα όσο και από αέρος στην ηπειρωτική Ελλάδα. Την  πρακτική της αεροαπόβασης σε συνδυασμό με την απόβαση  ακολούθησαν οι Τούρκοι και το 1974 στην Κύπρο.
Τα πράγματα είναι απλά .Η Τουρκία είναι γνωστό ότι από καιρό έχει αποδυθεί σε κούρσα εξοπλισμού της οποίας μεγάλο μέρος κατέχει και η αγορά αποβατικών σκαφών αλλά και μεταγωγικών ελικοπτέρων .

Η Τουρκία βεβαίως και σχεδιάζει να καταλάβει κάποιο μεσαίο ή μεγάλο νησί του Αιγαίου , αυτό είναι δεδομένο . Για να ξεκινήσει μια αποβατική ενέργεια εναντίον ενός Ελληνικού νησιού θα οργανώσει δύο αποβατικές ενέργειες .Η μία θα είναι η κύρια και η άλλη ο αντιπερισπασμός . Η Τουρκία θα συγκεντρώσει δυνάμεις στα παράλια της σε δύο σημεία και θα δώσει την εντύπωση ότι ετοιμάζεται να χτυπήσει δύο Ελληνικά νησιά.




Ο λόγος είναι ότι η προετοιμασία για απόβαση απαιτεί την υπερσυγκέντρωση στόλου και στρατού κάτι το οποίο δεν θα περάσει απαρατήρητο από την Ελλάδα Εφόσον είναι αδύνατον να συγκαλύψει την προετοιμασία για χτύπημα τότε θα προσπαθήσει να μπερδέψει τον Ελληνικό στρατό για το ποιος είναι ο στόχος αναγκάζοντάς τον έτσι να διασπείρει τις αμυντικές προετοιμασιες του σε δύο μέτωπα. Το πρόβλημα είναι ότι ο Ελληνικός στρατός ως μικρότερος αριθμητικά θα αντιμετωπίζει πρόβλημα στο να επανδρώσει και να οργανώσει δύο πιθανούς στόχους .Επιπλέον της αποβατικής ενέργειας η Τουρκία θα επιτεθεί και στην Θράκη ανεβάζοντας έτσι τα μέτωπα για τον Ελληνικό στρατό σε 3 και μάλιστα αναπτεταμένα. Το μεγαλύτερο μέρος των μάχιμων μονάδων του στρατού και της αεροπορίας σταθμεύουν ή έχουν αποστολές στα ανατολικά σύνορα της Ελλάδας. Ο ηπειρωτικός κορμός είναι ακάλυπτος .Από την Λάρισα και το ύψος των ακτών  των Τεμπών μέχρι κα τις ακτές τις Λακωνίας στην Πελοπόννησο δεν υπάρχουν μονάδες στρατού ξηράς οι οποίες να μπορούν συγκριθούν με αυτές του Έβρου και των νησιών, αυτό είναι γνωστό .Η διάταξη αυτή βασίστηκε στο δόγμα του ''εξ ανατολάς κινδύνου'' ,δόγμα το οποίο στην βάση του δεν είναι λάθος , ωστόσο έχει αποτύχει να ακολουθήσει της εξέλιξη των κινδύνων και των νέων απειλών .
Αν οι Ελληνικές ένοπλες δυνάμεις είναι απασχολημένες στην Θράκη και Αιγαίο πολεμώντας με υπέρτερες Τούρκικες δυνάμεις τότε ποιος θα μπορούσε να εμποδίσει μια απόβαση μιας Τουρκικής ταξιαρχίας πεζοναυτών στην παραλία της Αγιάς Λαρίσης για παράδειγμα. Η παραλία λόγω βάθους και διαμόρφωσης του πυθμένα  προσφέρεται για τον προσορμισμό αποβατικών .Βέβαια οι δυνάμεις που θα αποβιβαστούν εκεί θα πρέπει να διαβούν στενωπό προκειμένου να βγουν στον Θεσσαλικό κάμπο, αλλά αλήθεια ποιος θα τους εμποδίσει; Στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν μονάδες πεζοναυτών στον Βόλο και τεθωρακισμένη μεραρχία στο Λιτόχωρο .Ωστόσο είναι σίγουρο ότι οι πεζοναύτες θα έχουν αποσταλεί στα νησιά .Όσον αφορά την τεθωρακισμένη μεραρχία στο Λιτόχωρο Πιερίας η μετάβαση της στον Θεσσαλικό κάμπο θα πρέπει να γίνει από την κοιλάδα των Τεμπών.Ποιος εγγυάται ότι τα κατά καιρούς χιλιάδες όπλα που ανακαλύπτονται σε κρύπτες σε όλη την Ελλάδα δεν προορίζονται για ειδικές δυνάμεις των Τούρκων οι οποίες σε συνεργασία με την την Αλβανία και τον UCK  ήδη δραστηριοποιούνται στην Πίνδο και στους ορεινούς όγκους της κεντρικής Ελλάδας.Ποιος θα εγγυηθεί την διάβαση των επιλαρχιών από το Λιτόχωρο από την κοιλάδα των Τεμπών ; Πρόκειται για τον ''παράδεισο'' του αντιαρματιστή : κεκαλυμμένος , σε υψηλότερο σημείο από τον στόχο θα πρέπει να καταστρέψει τα συνωστισμένα άρματα τα οποία δεν έχουν άλλη οδό διαφυγής . Ακόμα και αν η συνεργασία Τουρκίας -Αλβανίας φαίνεται ως τραβηγμένο σενάριο τότε τι εμποδίζει τους Τούρκους να αποβιβάσουν με ελικόπτερα καταδρομείς στην κοιλάδα των Τεμπών. Μια ματιά στον χάρτη και θα καταλάβει κανείς ποσό κοντά είναι η κοιλάδα των Τεμπών από την ακτή απόβασης Αγιόκαμπου-Βελίκας. Οι Τουρκία από καιρό είναι ικανή να μεταφέρει σε ένα δρομολόγιο με ελικόπτερα μια ολόκληρη ελαφρά ταξιαρχία . Βέβαια η ταξιαρχία αυτή δεν θα εγκατασταθεί όλη εκατέρωθεν της κοιλάδας των Τεμπών αλλα θα χρησιμοποιηθεί για την κατάληψη των υψωμάτων που δεσπόζουν πάνω από την ακτή Αγιόκαμπου -Βελίκας και δημιουργήσουν μια βάση πυρός η οποία θα ελέγχει την Θεσσαλική πεδιάδα. Ίσως πάλι το μεγαλύτερο κομμάτι της να χρησιμοποιηθεί για τη κατάληψη του αεροδρομίου της Λάρισας.Πόσο μπορεί το αεροδρόμιο να αντισταθεί σε αεροαπόβαση 2 συνταγμάτων Τουρκικών  ειδικών δυνάμεων χωρίς ενίσχυση ;

http://hellenicsunrise.blogspot.gr

 
Βέβαια μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι τα Τουρκικά ελικόπτερα είτε δεν έχουν το απαραίτητο πτητικό βεληνεκές από τα Τουρκικά παράλια έως την Θεσσαλία αλλά και ότι θα καταρριφθούν .Σε αυτό το πρόβλημα προσπαθούν να βρούνε λύση οι Τούρκοι με την πρόσφατη εξαγγελία αγοράς ή ναυπήγησης σκάφους το οποίο λαθεμένα αναφέρθηκε ως αεροπλανοφόρο και το οποίο θα είναι συνδυασμός αεροπλανοφόρου
- ελικοπτεροφόρου και αποβατικού σκάφους. Το σκάφος απεικονίζεται στην παρακάτω φωτογραφία και είναι αντίγραφο του αντίστοιχου Ισπανικού H ναυπήγηση του θα γίνει σε τουρκικά ναυπηγεία , πανομοιότυπο με το «LHD Juan
Carlos I» (L-61) του ισπανικού πολεμικού ναυτικού, το οποίο μπορεί να μεταφέρει αποβατική δύναμη 1.200
ανδρών, με 150 άρματα, πυροβόλα και οχήματα μάχης και μεταφοράς, οκτώ
αεροσκάφη τύπου Harrier και τέσσερα μεταφορικά ελικόπτερα CH-47Chinook.
Τα Τούρκικα τμήματα που θα αποβιβαστούν όσο και τα αεραγήματα δεν θα μπορούν να διεξάγουν επιχειρήσεις για πολύ και θα πρέπει σύντομα είτε να ενωθούν με προελαύνοντα τμήματα από την Θράκη , (κάτι που απαιτεί την καθολική κυριαρχία των Τούρκων στον 'Εβρο) , είτε την κατάληψη του αεροδρομίου της Λάρισας αλλά και της Ν. Αγχιάλου και την δημιουργία αερογέφυρας με εφόδια και προσωπικό. Το σχέδιο ακούγεται πολύ φιλόδοξο οπότε και ξαναμπαίνει στο παιχνίδι ο παράγοντας Αλβανία και Σκόπια.Είναι γεγονός ότι η 8η Μεραρχία στην Ήπειρο δεν μπορεί αν συγκριθεί με τις μεραρχίες πρώτης γραμμής των ανατολικών συνόρων. Είναι επίσης γεγονός ο διπλωματικός ''έρωτας'' Αλβανών και Σκοπιανών με την Τουρκία. Το ορεινό έδαφος της Ηπείρου -κεντρικής Ελλάδας-νότιας Μακεδονίας είναι ουσιαστικά χωρίς επιτήρηση και θα μπορούσε να αποτελέσει το ορμητήριο καταδρομικών ενεργειών από Τούρκους καταδρομείς και UCKάδες εναντίον των υποδομών, ενεδρών και καταδρομικών ενεργειών οι οποίες θα δημιουργήσουν χάος και θα αφαιρέσουν οποιαδήποτε ανάληψη πρωτοβουλίας από τις ισχνές Ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις στις περιοχές αυτές. Έτσι ο ορεινός όγκος της Πίνδου θα αποτελέσει τον αγωγό για τον ανεφοδιασμό των Τούρκικών δυνάμεων που θα έχουν αποβιβαστεί στην Θεσσαλία.
Παρόλα αυτά η μόνη σοβαρή και μόνιμη διέξοδος για την επιβίωση των Τουρκικών δυνάμεων θα αποτελέσει η ένωση τους με τις προελαύνουσες Τουρκικές δυνάμεις από την Θράκη.Συνεπώς μια αποβατική -αεροαποβατική ενέργεια εναντίον των ακτών της Θεσσαλίας θα πρέπει να αρχίσει μόνο όταν οι Τουρκικές δυνάμεις θα έχουν διασπάσει το μέτωπο του Έβρου και μάλιστα θα έχουν αρχίσει να προελαύνουν μετά την Ξάνθη.'Ετσι θα οι Τούρκοι θα είναι σίγουροι ότι και η δεύτερη γραμμή άμυνας στην Ξάνθη έχει διασπαστεί αλλά και ότι οι τεθωρακισμένες μονάδες του Λιτόχωρου σπεύδουν για την αναχαίτιση τους αφήνοντας την Θεσσαλία απροστάτευτη απέναντι σε μία απόβαση
Αν πάλι κάποιος ακόμα αμφιβάλει για το κατά πόσο θα μπορέσει το Τουρκικό ναυτικό να παρεισφρήσει τόσο βαθιά και να φτάσει με ικανό αριθμό μονάδων στις Θεσσαλικές ακτές σίγουρα δεν είναι παράλογος.Ωστόσο τα τελευταία περιστατικά με τις βόλτες των Τουρκικών πολεμικών έξω απο την Αττική δείχνουν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον εντοπισμό και την έγκαιρη προειδοποίηση, έλλειψη διακλαδικότητας και συνεργασίας των τριών κλάδων των Ε.Δ αλλά και τον ζήλο των Τούρκων να αναγνωρίσουν την περιοχή , να καταλάβουν τόσο τις δυνατότητες τους όσο και των Ελλήνων . Δεν μπορεί να έχεις ένα τρομοκράτη να κάνει βόλτες για μήνες έξω απο ένα στόχο και να προσποιείσαι ότι δεν τρέχει τίποτα. Αν μελετήσει κανείς τον αριθμό των αποβατικών σκαφών και τον ελικοπτέρων που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια η Τουρκία τότε θα καταλάβει ότι δεν προορίζονται απλά για την κατάληψη ενός νησιού και την δημιουργία αντιπερισπασμού σε δεύτερο.
Το δόγμα αμύνης της Ελλάδας έχει βασιστεί στον Τουρκικό κίνδυνο και είναι προσανατολισμένο στα ανατολικά σύνορα.Ωστόσο η Τουρκία τα τελευταία χρόνια έχει συνάψει συμμαχίες με τα Σκόπια και την Αλβανία δύο χώρες οι οποίες ευρισκόμενες σε οικονομικό και κοινωνικό τέλμα δεν έχουν τίποτα να χάσουν και πιθανόν θα αποτελέσουν την Κερκόπορτα για την Ελλάδα σε ενδεχόμενη σύρραξη. 
Η απόβαση-αεροαπόβαση στην κεντρική Ελλάδα και στον άξονα Αγίοκαμπου -Λάρισας θα αποκόψει την Ελλάδα στην μέση , θα δώσει στον εχθρό το στρατηγικό πλεονέκτημα της κατάληψης των αεροδρομίων Λάρισας-Ν. Αγχιάλου και πάντα σε συνδυασμό με προελαύνουσες εχθρικές δυνάμεις απο την Θράκη θα αποτελέσει ''λαβίδα'' της οποίας το κλείσιμο θα ''καταπιεί '' την Θεσσαλονίκη μαζί με την Μακεδονία -Θράκη.
Η αποψίλωση των μονάδων στην 'Ηπειρο και την Κεντρική Μακεδονία έχει δημιουργήσει ιδανικές συνθήκες για την δημιουργία και συντήρηση ανταρτοπόλεμου απο ειδικές δυνάμεις Αλβανίας-Σκοπίων και βεβαίως Τουρκίας.

ΠΗΓΗ  http://hellenicsunrise.blogspot.gr/2014/02/blog-post_7857.html#more
GreekSpirit







Αυτό είναι το ελικοπτεροφόρο που ετοιμάζει η Τουρκία! Θα μπορεί να μεταφέρει και F-35!

02.10.2015 | 20:09
Image


Όσο στην Ελλάδα ξορκίζουμε οτιδήποτε έχει σχέση με τον εξοπλισμό της χώρας στη Τουρκία κάνουν ...πάρτυ. Κανείς δεν υποστηρίζει ότι η λύση να ακολουθήσουμε την τουρκική εξοπλιστική φρενίτιδα που δεν γνωρίζουμε που θα καταλήξει. Ωστόσο δεν μπορούμε να παριστάνουμε τους αδιάφορους και τους ...άνετους όταν διαπιστώνουμε ότι οι Τούρκοι προχωρούν προγράμματα όπως αυτό του ελικοπτεροφόρου πλοίου αμφίβιων επιχειρήσεων.


Oι διαδικασίες για την κατασκευή, σε Τουρκικό ναυπηγείο, του πρώτου πλοίου αμφιβίων επιχειρήσεων (Landing Platform Dock-LPD) για το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό (DZKK),μπήκαν στην τελική ευθεία μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης μεταξύ του Υφυπουργείου Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) με τα ναυπηγεία SEDEF, κατά τη διάρκεια της 12ης έκθεσης αμυντικού υλικού IDEF 2015.

Ο σχεδιασμός του υπόψη πλοίου βασίζεται στο αντίστοιχο Ισπανικό (κατασκευής Navantia) και στο αντίστοιχο των ναυτικών δυνάμεων της Αυστραλίας.


Σύμφωνα με το υφυπουργείο για Αμυντικών Βιομηχανιών δελτίο τύπου το πλοίο έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το 2021. Το πλοίο θα είναι σε θέση να βρίσκεται εν πλώ για 60 ημέρες συνεχώς, χωρίς ανεφοδιασμό.


Οι προκαταρκτικές προδιαγραφές του τουρκικού LPD σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Αυστραλίας και της Ισπανίας φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:




Η ακριβής δυνατότητα μεταφοράς Α/Φ και Ε/Π δεν έχει καθορισθεί, αναμένεται όμως να είναι
αντίστοιχη του Ισπανικού LPD το οποίο μπορεί να μεταφέρει 11 ελικόπτερα και μέχρι 7 Α/Φ κάθετης απονήωσης-προσνήωσης (Vertical Take-off and landing-VTOL), πιθανώς η ναυτική έκδοση του F-35.


Για αυτοάμυνα, το πλοίο θα έχει τουλάχιστον δύο ΜΚ-15 Phalanx CIWS και 3 ή 4 πυροβόλα επί τηλεχειριζόμενου πυργίσκου STAMP (κατασκευής της τουρκικής εταιρείας Aselsan).


Είναι γεγονός ότι με την υπογραφή της σύμβασης για το πλοίο LPD, το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό επιχειρεί να καθιερωθεί ως μεγάλη ναυτική δύναμη σε παγκόσμιο επίπεδο, καθόσον τα πλοία αυτού του τύπου προσδίδουν τεράστιες δυνατότητες με την μεταφορά μεγάλου όγκου δυνάμεων και εναέριων μέσων σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Τα πλοία αμφιβίων επιχειρήσεων είναι πλοία πολλαπλών ρόλων, Μερικές από τις αποστολές τις οποίες μπορούν να αναλάβουν είναι:

• Εκκένωση των μαχητών και αμάχων από εμπόλεμες περιοχές.

• Παροχή βοήθειας κατά τη διάρκεια ανθρωπιστικής κρίσης ή καταστροφής.


• Αποστολές ναρκοθέτησης.

Σημασία έχει να ανατρέξουμε σε δηλώσεις που έκανε το 2006, ο Αρχηγός του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού Ναύαρχος Yener Karahanoğlu, καθορίζοντας τους στόχους για τα νέα πλοία αμφιβίων επιχειρήσεων του Τουρκικού Ναυτικού, όπως παρακάτω:

• Ένα (1) LPD

• Δύο (2) αρματαγωγά (Landing Ship Tank-LST). Έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση το 2011 με ορίζοντα παράδοσης το 2016 (Κατασκευή σε τουρκικό ναυπηγείο ADIK).

• Οκτώ (8) ταχύπλοα σκάφη μεταφοράς προσωπικού και μέσων (Landing Craft Tank-LCT), τα οποία ήδη έχουν παραδοθεί από το 2014.

• Eίκοσι επτά (27) μικρά ταχύπλοα οχήματα (Assault Amphibious Vehicle- AAV).


Όπως βλέπουμε ο σχεδιασμός του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης των δυνατοτήτων του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού, διαμέσου της ένταξης νέων πλοίων, προχωρά με γοργά βήματα και το συντομότερο με την συμμετοχή των τουρκικών ναυπηγείων και των υπολοίπων τουρκικών εταιρειών που τοποθετούν τα ηλεκτρονικά και τα λοιπά οπλικά συστήματα με φυσική συνέπεια την απόκτηση πολύτιμης τεχνογνωσίας.

Παράλληλα εκσυγχρονίζεται και η Τουρκική Ακτοφυλακή με την πλήρη επιχειρησιακή ένταξη 4 πλοίων Έρευνας-Διάσωσης (κλάσεως DOST), τουρκικής κατασκευής, τα οποία έχουν διαστάσεις κορβέτας (88,4 μέτρα) και διαθέτουν ελικοδρόμιο, με απώτερο σκοπό την ανάληψη ηγετικού ρόλου στους τομείς Έρευνας-Διάσωσης (SAR) στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο με οτιδήποτε αυτό σημαίνει για τα εθνικά μας συμφέροντα.

Ας μην ξεχνάμε ότι οι νέες κορβέτες (κλάσεως MILGEM) τουρκικής κατασκευής πραγματοποιούν ταξίδια σε χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής με σκοπό αφενός την επίδειξη σημαίας και αφετέρου την διαφήμιση των τουρκικών οπλικών συστημάτων μέσω διαφόρων εκδηλώσεων στα λιμάνια υποδοχής στις οποίες συμμετέχουν αντιπρόσωποι των εταιρειών και Κυβερνητικοί Αξιωματούχοι.


ΠΗΓΗ: ΤURKISHNAVY.NET

hellenicsunrise.blogspot.gr
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...