Κάμερα καταγράφει τα τελευταία δευτερόλεπτα μιας πτήσης στη Μάλτα πριν τη θανάσιμη συντριβή της

ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
Του Son Ofeon

Bίντεο από κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ αυτοκινήτου δείχνει τη στιγμή, που ένα αεροπλάνο συνετρίβη στο έδαφος και εξερράγη στη Μάλτα.

Πέντε άνθρωποι σκοτώθηκαν στο δυστύχημα, το οποίο φέρεται να συνέβη, ενώ το αεροσκάφος κατευθυνόταν προς τη Λιβύη.
Το βίντεο, που αναρτήθηκε στο Facebook από τον Laurent Azzopardi, δείχνει το αεροπλάνο να πέφτει από τον ουρανό και να εκρήγνυται σε μια τεράστια έκρηξη. Ο Azzopardi λέει ότι οδηγούσε πηγαίνοντας στην εργασία του,καθώς η κάμερα κατέγραψε το βίντεο.

http://on.rt.com/7srd

‘Ήταν μια πολύ συγκλονιστική εμπειρία”, έγραψε σε ανάρτηση του στο Facebook.
Τα πέντε θύματα ήταν Γάλλοι τελωνειακοί υπάλληλοι, σύμφωνα με το AFP.

Αλλά το Reuters αναφέρει ότι ήταν τρεις Γάλλοι αξιωματούχοι του υπουργείου Άμυνας και δύο ιδιώτες εργολάβοι.

Αξιωματούχοι του αεροδρομίου δήλωσαν επίσης στο Reuters ότι το αεροπλάνο είχε προορισμό την Misrata στη Λιβύη.

Το αεροσκάφος ήταν ένα Swearingen Merlin, ένα μικρό δικινητήριο αεριωθούμενο αεροσκάφος, ανέφερε η TVM.

Το αεροπλάνο ήταν καταχωρημένο στις ΗΠΑ.

Προηγούμενα άρθρα ανέφεραν ότι ανήκε στην Frontex, αλλά ο οργανισμός ελέγχου των συνόρων της ΕΕ διέψευσε την είδηση.

ΠΗΓΗ https://www.rt.com/news/363865-malt...

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο γαλλικό δημοσιογραφικό μέσο Figaro, η πτήση που συνετρίβη είχε μόλις απογειωθεί από το διεθνές αεροδρόμιο της Μάλτας.

Το αεροπλάνο εμφανίζεται στο βίντεο να πετάει ανεστραμμένο.

Ο ελιγμός αυτός δείχνει ότι οι πιλότοι αντιμετώπισαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα κατά την απογείωση και έχασαν ισχύ και ταχύτητα απότομα.

Για να μπορέσουν να διατηρήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους, έκαναν απότομη στροφή με σκοπό να εκμεταλλευθούν την ταχύτητα ελεύθερης πτώσης.

Στο κατώτερο σημείο της τροχιάς σκόπευαν να επαναφέρουν το αεροπλάνο σε κανονική οριζόντια πτήση και να το προσγειώσουν στη συνέχεια ομαλά στον αεροδιάδρομο.
Η επαναφορά σε οριζόντια πτήση δεν έγινε έγκαιρα.

Η πτέρυγα του αεροσκάφους προσέκρουσε στο έδαφος, με αποτέλεσμα να συντριβεί και να ακολουθήσει έκρηξη.

Η πτήση καταγράφηκε σαν να ήταν μία συνηθισμένη πτήση ναυλωμένου ιδιωτικού αεροσκάφους.
Το αεροσκάφος φέρεται να ανήκε στην Λουξεμβουργιανή εταιρεία με την επωνυμία CAE ΑVIATION.

Ο αεροπορικός στόλος της περιλαμβάνει δύο τύπους αεροσκάφους προς ενοικίαση, που μοιάζουν με το αεροσκάφος, που κατέπεσε : Fairchild SA227 MERLIN III ή FAIRCHILD SA227 MERLIN IV.
Και οι δύο τύποι αεροπλάνου είναι πενταθέσιοι.

Η διαφορά τους έγκειται κυρίως στη διάρκεια πτήσης, που κυμαίνεται αντίστοιχα από 6 έως και 7 .30 ώρες.

H εταιρεία ειδικεύεται σε εργασίες εναέριας επιτήρησης, σε ρίψεις αλεξιπτωτιστών για ανάγκες του στρατού, σε εναέριες γεωφυσικές έρευνες και σε επισκευές και διανομές μέσων παρακολούθησης.
Τα αεροσκάφη της δεν φέρουν εμφανή διακριτικά.

Είναι εφοδιασμένα με ηλεκτρονικό και οπτικό εξοπλισμό επιτήρησης.
Στην παρακάτω φωτογραφία απεικονίζεται ο τύπος του αεροσκάφους, που κατέπεσε.
Στη κοιλιά του αεροσκάφους φαίνεται η κάμερα επιτήρησης.


Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΛΩΤΤΗ: AΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ Ή ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

Αυτό που ξενίζει ιδιαίτερα στην αναφορά του ατυχήματος είναι οι διάφορες εκδοχές για την εθνικότητα και το επάγγελμα των επιβατών.

Τα θύματα ήταν 5 και εξ αυτών τουλάχιστον οι δύο πιλότοι ήταν ιδιώτες.
Οι υπόλοιποι 3 αρχικά προσδιορίστηκαν ως γάλλοι τελωνειακοί.

’Οταν αυτό διαψεύστηκε αρμοδίως, έγιναν αξιωματούχοι της FRONTEX.
Αλλά και αυτή η εκδοχή απορρίφθηκε από την ΕΕ, μέσω δηλώσεων της κας Morgherini.

ΠΗΓΗ http://www.lefigaro.fr/actualite-fr...

Η εταιρεία CAE ΑVIATION παραδέχθηκε ότι της ανήκε το αεροσκάφος.

Ανέφερε επίσης ότι οι πιλότοι του ήταν έμπειροι και δήλωσε ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν είχε παρουσιάσει τεχνικά προβλήματα σε προγενέστερες πτήσεις του.

Δεν έκανε όμως καμμία αναφορά στην εθνικότητα ή την ιδιότητα των τριών άλλων επιβατών του, ούτε αναφέρθηκε στην αποστολή της πτήσης.

Η έντεχνη ανωνυμία των θυμάτων μας κάνει να υποπτευόμαστε ότι οι τρεις επιβαίνοντες ήταν στρατιωτικοί του ΝΑΤΟ ή ανήκαν στις ειδικές δυνάμεις του στρατού της Γαλλίας.

‘Ολοι οι επιβάτες θεωρήθηκαν γάλλοι, γιατί οι πιλότοι ανήκαν σε εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο και μιλούσαν με τον πύργο ελέγχου με γαλλική προφορά.

Θα μπορούσαν όμως να είναι και στην πραγματικότητα Γάλλοι, καθώς αποκαλύφθηκε στο πρόσφατο παρελθόν ότι η Γαλλία είχε απώλειες στρατιωτικού προσωπικού των ειδικών δυνάμεων από τη συμμετοχή της στον εμφύλιο πόλεμο της Λιβύης.

Η εταιρεία αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι παρέχει υπηρεσίες προς το ΝΑΤΟ, την ΕΕ, τα υπουργεία ‘Αμυνας και Εσωτερικών και εταιρείες πετρελαίου.

Μετά τις διαδοχικές διαψεύσεις , ο πιθανότερος χρήστης του αεροσκάφους είναι το ΝΑΤΟ.


ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ.

Το αεροπλάνο ανακοινώθηκε ότι είχε ως προορισμό την πόλη Misrata της Λιβύης, αλλά δεν προβλεπόταν να προσγειωθεί σ’ αυτήν.

H Misrata διαθέτει αεροδρόμιο, αλλά και λιμάνι.

Η εναέρια επιτήρηση της περιοχής μπορεί να γινόταν για τον έγκαιρο εντοπισμό σκαφών με μετανάστες, που ενδεχόμενα κατευθύνονταν προς τη Μάλτα ή την Ιταλία.

Η Μisrata είναι η τρίτη σε μέγεθος πόλη της Λιβύης μετά την Τρίπολη και τη Βεγγάζη, με πληθυσμό περίπου 500.000 κατοίκους.

Οι κάτοικοι της πόλης έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ανατροπή του καθεστώτος Καντάφι το 2011.

Η πόλη χρησιμοποιήθηκε στο πρώτο παγκόσμιο πόλεμο από τους Τούρκους για τον ανεφοδιασμό των δυνάμεων τους στη Λιβύη, αλλά και από το ΝΑΤΟ το 2011 για τον ανεφοδιασμό των αντιπάλων του Καντάφι μέσω Μάλτας.

ΠΗΓΗ https://en.wikipedia.org/wiki/Misra...

Στη συνέχεια ακολουθεί ένας δορυφορικός χάρτης της περιοχής, που δείχνει την σημασία της περιοχής σε ενδεχόμενες μελλοντικές επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ στη Λιβύη.

Η ΠΟΛΗ MISRATA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΠΡΟΓΕΦΥΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΤΟ, ΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ

Στο κάτω δεξιό τμήμα του χάρτη φαίνεται το χρώμα της θάλασσας πιο ανοικτόχρωμο, γιατί η θάλασσα εκεί έχει μικρό βάθος.

Η ακτή είναι κατάλληλη για μεγάλης κλίμακας απόβαση αμφίβιων δυνάμεων του ΝΑΤΟ.
Ελπίζουμε να μην σχεδιάζονται σήμερα από το ΝΑΤΟ επιχειρήσεις στην περιοχή, με σκοπό να πραγματοποιηθούν πριν τις Αμερικανικές προεδρικές εκλογές για να τις επηρεάσουν ή λίγο μετά από αυτές , για να δεσμεύσουν τον νέο πρόεδρο σε πορεία σύγκρουσης με τους τζιχαντιστές στη Λιβύη.

Η εναέρια αναγνώριση της χερσαίας περιοχής δεν δικαιολογείται σε καμμία περίπτωση με τα σημερινά δεδομένα.

Εκτός βέβαια , αν γνωρίζουν ότι θα προκύψει σύντομα μία “ξαφνική” πολύνεκρη τρομοκρατική επίθεση ή πρόκληση από λίβυους “τζιχαντιστές” στις ΗΠΑ ή και στην Γαλλία.

Συνέβη στο παρελθόν και είναι απόλυτα φυσικό να συμβεί και στο μέλλον.

Ιδιαίτερα τώρα, που αποφάσισαν να εκκενώσουν βίαια τη “ζούγκλα” στο Καλαί της Γαλλίας από τους Σύριους και τους Αφγανούς μετανάστες...
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...